Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز حصاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت :  در این مدت هفت  هزارو ۷۴ واحد صنفی توسط بازرسان معاونت بازرسی اتاق اصناف ، اتحادیه ها و قرارگاه شهید سلگی بازدید شد .

وی افزود : همچنین در این مدت هفت واحد متخلف اخطار کتبی دریافت کردند.

حصاری خاطرنشان کرد : همچنین پرونده  ۱۱ واحد صنفی متخلف این استان در اجرای طرح تعطیلی صنوف به منظور پیشگیری از انتقال کرونا به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش دوباره شیوع ویروس کرونا دراستان البرز، طرح نظارت بهداشتی بر واحدهای صنفی و برخورد قانونی به متخلفان در این استان به صورت ویژه تشدید شد.

رییس اتاق اصناف البرزتاکید  کرد که تمام واحد های صنفی با توجه به افزایش آمار مبتلایان کرونا، بیش از پیش موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.

وی تاکید کرد : رعایت پروتکل های بهداشتی باید در تمام  واحدهای صنفی، پاساژها، مجتمع های تجاری، بازارها ، فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای به صورت ویژه انجام شود.

حصاری خاطرنشان کرد: روزانه بازرسان معاونت بازرسی این اتاق به همراه اتحادیه های مختلف واحدهای صنفی را بازدید و تخلفات را بررسی می کنند.

وی گفت: نظارت های کامل از سوی مراجع ذیربط  انجام می شود و در صورت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی تعیین شده از طرف دانشگاه علوم پزشکی ، واحدهای صنفی متخلف برابر مقررات پلمب خواهند شد.

استان البرز ۱۲۰ هزار واحد صنفی دارد.

برچسب‌ها البرز اصناف سازمان تعزیرات حکومتی محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز اصناف سازمان تعزیرات حکومتی البرز اصناف سازمان تعزیرات حکومتی محدودیت های کرونا واحدهای صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۸۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مرضیه یونسی افزود: تعداد پرونده‌های وارده به این اداره کل در سال گذشته را ۱۴ هزار و ۴۵۰ فقره و تعداد آرای صادره در این مدت ۱۴ هزار و ۴۶۰ فقره ثبت شده است.

او تصریح کرد: عدم درج قیمت با سه هزار و ۲۸۲ پرونده، گران فروشی با ۲ هزار و ۳۷۹، تقلب و کم فروشی با هزار و ۸۷۵ فقره پرونده و عدم اجرای تکالیف صنفی با هزار و ۴۳۹ در صدر تخلفات قرار دارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: عدم صدور و ارائه فاکتور با هزار و ۳۲۹ فقره، عدم رعایت بهداشت با هزار و ۱۸۸ فقره و قاچاق کالا و ارز با هزار و ۵۳ فقره در ردیف‌های بعدی قرار دارند.

مرضیه یونسی افزود: فعالیت قرارگاه نظارتی تعزیرات حکومتی استان همدان ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا تاریخ ۲۱ فروردین با قوت و منطبق بر مطالبه گری و حضور میدانی موثر در بازار ادامه دارد.

او تصریح کرد: از ابتدای طرح گشت بازرسی از ۱۵ اسفند سال گذشته تا ۱۸ فروردین امسال با تشکیل ۲۲۵ تیم بازرسی مشترک، از هزار و ۹۴۹ واحد صنفی بازدید و ۵۳۴ پرونده تخلف تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: در این مدت واحد‌های صنفی متخلف ۷۴۱ میلیارد و ۳۴۵ میلیون ریال جریمه شدند.

دیگر خبرها

  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • ١٠٠ هزار واحد صنفی در استان كرمان باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • ۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در مراغه
  • پلمب ۸ واحد صنفی متخلف در لامرد
  • از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر تا پلمب واحد‌های صنفی متخلف در فارس