Web Analytics Made Easy - Statcounter

محقق کارآزمایی بالینی واکسن ایرانیاسترالیایی کرونا گفت: در صورتی که وزارت بهداشت برای تولید این واکسن مجوز مصرف اضطراری صادر کند، تا آخر مهرماه می‌توان ۳ میلیون دوز از این واکسن را در اختیار وزارت بهداشت قرار داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ پیام طبرسی با بیان اینکه فاز اول واکسن مشترک ایران و استرالیا در کشور استرالیا و فاز 2 و 3 در ایران انجام شد، اظهار داشت: نتایج فاز دوم تست انسانی که روی 400 نفر در کشورمان انجام شد، مناسب بود و عوارض جانبی جدی برای داوطلبان دریافت‌کننده واکسن ایجاد نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره نتایج فاز دوم مطالعه انسانی این واکسن ایرانی - استرالیایی افزود: سرم خون 87 درصد دریافت‌کنندگان در مواجهه با ویروس کرونا آن را خنثی کرده است.

طبرسی با بیان اینکه روز گذشته تزریق فاز سوم تست انسانی واکسن اسپایکوژن به پایان رسید، ادامه داد: در فاز سوم، این مطالعه روی 16 هزار و 800 نفر انجام شده و منتظر نتایج اثربخشی آن هستیم که ظرف یک ماه آینده مشخص خواهد شد.

محقق کارآزمایی بالینی واکسن ایرانی – استرالیایی کرونا تصریح کرد: درصورتی که وزارت بهداشت برای تولید این واکسن مجوز مصرف اضطراری صادر کند، تا آخر مهرماه می‌توان 3 میلیون دوز از این واکسن را در اختیار وزارت بهداشت قرار داد.

واکسن اسپایکوژن، یک واکسن پروتئین نوترکیب و حاوی قسمتی مشابه با ویروس کرونا به نام "پروتئین اسپایک" و تولید شرکت سیناژن با همکاری شرکت  Vaxine  استرالیا است.

سن واکسیناسیون کرونا 5 سال کاهش یافت/ آغاز واکسیناسیون افراد بالای 18 سال در 3 استانثبت‌نام واکسیناسیون کرونای افراد بالای 37 سال آغاز شداختلال در ثبت واکسن کرونا در مراکز واکسیناسیون

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهداشت و درمان وزارت بهداشت واکسن کرونا ویروس کرونا بهداشت و درمان وزارت بهداشت واکسن کرونا ویروس کرونا واکسن ایرانی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۸۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به ۳۲ هزار و ۵۵۲ نفر رسید

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به خبرگزاری فرانسه از غزه، وزارت بهداشت حماس روز پنجشنبه اعلام کرد شمار شهدای فلسطینی از آغاز جنگ بین اسرائیل و حماس در نوار غزه به ۳۲ هزار و ۵۵۲ نفر رسید.
بنا بر اعلام وزارت بهداشت حماس، در ۲۴ ساعت گذشته، ۶۲ فلسطینی دیگر به شهادت رسیدند.
این منبع همچنین اعلام کرد از پنج ماه و نیم گذشته تا کنون در مجموع ۷۴ هزار و ۹۸۰ فلسطینی زخمی شده اند.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در ایام نوروز
  • شمار شهدای غزه به ۳۲ هزار و ۵۵۲ نفر رسید
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • راهبرد وزارت جهاد کشاورزی واگذاری وظایف به بخش خصوصی و تعاونی است
  • راه اندازی سردخانه نگهداری واکسن در مرکز بهداشت غرب اهواز
  • مشارکت‌محوری و مردمی‌سازی به دنبال توزیع عادلانه ثروت در نظام سلامت است
  • تدارک مسکن رایگان برای مسافرین نوروزی در مازندران + فیلم
  • پلمب ۲۷۳۹ واحد صنفی متخلف ازسوی وزارت بهداشت
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید