Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و به نقل از روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان، به دنبال تماس با اتاق فرمان ۱۱۵ مبنی بر شروع درد‌های زایمانی مادر باردار ۲۳ ساله، در ساعت ۱۱:۰۰ روز گذشته بلافاصله کد ۳۲۲۳ اورژانس پیش بیمارستانی به محل اعزام شد.

در زمان رسیدن بر بالین مادرباردار مراحل زایمان آغاز شد که با تلاش پرسنل شیفت آقایان محمدطا‌ها رودآبادی و جواد روشن در سلامت کامل نوزاد دختر به دنیا آمد و پس از انجام اقدامات اولیه و خروج جفت، مادر و نوزاد برای دریافت مراقبت‌های تکمیلی به بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرضا منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوریت های پزشکی نوزاد عجول اورژانس 115

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۸۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۰ هزار امدادخواهی از اورژانس اصفهان

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان از برقراری بیش از ۵۰ هزار تماس امدادخواهی با اورژانس ۱۱۵ و انجام حدود ۸ هزار ماموریت فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان از آغاز طرح امداد سلامت نوروزی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محسن زمانی در این خصوص اظهار داشت: از 24 اسفند 1402 تا پایان 4 فروردین 1403، کارشناسان اورژانس پیش‌بیمارستانی استان به 7 هزار و 926 ماموریت امدادرسانی اعزام شدند که از مجموع آنها 5 هزار و 879 مورد مربوط به حوادث غیرترافیکی و 2 هزار و 47 مورد حوادث ترافیکی بود.

وی با بیان اینکه تعداد تماس امدادخواهی با 115 استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5 درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: از 24 اسفند سال 1402 تا 4 فروردین سال جاری 50 هزار و 578 تماس امدادخواهی با شماره 115 استان برقرار شد.

دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای طرح امداد سلامت نوروزی 108 هزار و 216 نفر به بخش اورژانس بیمارستان‌های سطح استان اصفهان مراجعه کردند.

وی با اشاره به انجام 31 هزار و 814 بازرسی نظارتی در استان اصفهان بیان کرد: در طرح امداد نوروزی 71 بازدید از پایگاه های اورژانس 115 استان، 30 بازدید نظارتی توسط معاونت درمان از مراکز درمانی، 30 هزار 693 بازرسی میدانی توسط معاونت بهداشتی و یک هزار و 20 بازرسی میدانی توسط معاونت غذا و دارو انجام شده است.

زمانی یادآور شد: در طرح امداد نوروزی 162 پایگاه فوریت‌های پزشکی و 32 ایستگاه سلامت نوروزی شامل 18 ایستگاه سلامت جاده ای و 14 ایستگاه سلامت شهری به شهروندان و مسافران نوروزی خدمت رسانی می کنند.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • تولد ۱۱۷ نوزاد در کرمان
  • اقتصاد موفق با مشارکت همه اقشار امکان‌پذیر است
  • نوزاد عجول در این مکان متولد شد
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهیدان قربانی در اصفهان
  • تولد ۱۲۷ نوزاد طی یک روز در استان کرمان
  • ایران امشب به رتبه نوزدهم دنیا می‌رسد
  • ثبت ۵۰ هزار امدادخواهی از اورژانس اصفهان
  • دستگیری سارقان تلفن همراه در شهرضا
  • نوزاد عجول زنجانی در آمبولانس متولد شد 
  • تصادف پراید با سراتو در زنجان پنج نفر را راهی بیمارستان کرد