Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین بیات مختاری فرمانده انتظامی سبزوار گفت: به منظور مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، ماموران دایره مبارزه با کالای قاچاق این فرماندهی و همکاری عوامل اداره کل نفت، از یک محموله قاچاق مطلع شدند و بلافاصله طی هماهنگی با مقام قضائی، به منظور بررسی موضوع، به محل موردنظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: ماموران انتظامی در بازرسی به عمل آمده از این خودرو، مقدار ۲۷/۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کردند و در این زمینه یک متهم را دستگیر کرده و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضایی دادند.

 

انتهای پیام//ف.ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوخت قاچاق گازوئیل قاچاق فراورده های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۲ هزار و ۳۲۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در مرز آبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، جانشین مرزبانی استان خوزستان از توقیف سه فروند لنج صیادی متخلف در حال خروج غیرقانونی از مرز آبی کشور و کشف بیش از ۳۲ هزار و ۳۲۳ هزارلیتر گازوئیل قاچاق خبر داد.
سرهنگ منصوررضا عزیزی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی، با تلاش مرزبانان جان بر کف برابر اخبار رسیده درمورد تردد قایق‌های حامل سوخت قاچاق، بلافاصله ناوگروه شناوری به محدوده شناسایی شده اعزام شدند.
وی افزود: مرزبانان حین گشت زنی سه لنج شناور صیادی که در حال خروج غیرقانونی از مرز آبی و در حال حرکت به سمت کشور عراق بودند را مشاهده و با رعایت اقدامات تامینی و عملیاتی ضربتی شناور‌ها را توقیف کردند.
سرهنگ عزیزی اظهار کرد: در بررسی مرزبانان از شناور‌ها مقدار ۳۲ هزار و ۳۲۳ لیتر گازوئیل قاچاق از سه شناور کشف و ضبط شد.
جانشین مرزبانی استان خوزستان ضمن اعلام دستگیری هفت نفر و معرفی به مراجع قضائی برای سیر مراحل قانونی خاطر نشان کرد: با هوشیاری دریابانان از خروج سرمایه ملی جلوگیری شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس
  • کشف ۳۰هزار گازوئیل قاچاق درانار
  • کشف ۳۲ هزار و ۳۲۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در مرز آبی
  • کشف ۳۰هزار لیتر گازوئیل قاچاق درانار
  • گازوئیل قاچاق در خاتم کشف شد
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در خرمشهر
  • کشف یکهزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان 
  • کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف یک هزار لیتر گازوئیل قاچاق در یزد
  • از کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق تا توقیف ۲۱ خودروی شوتی در هرمزگان