Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان فردا در سومین و آخرین بازی در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی فردا از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف آرژانتین خواهد رفت. ملی پوشان کشورمان در ۲ بازی قبلی خودشان به ترتیب برابر تیم‌های صربستان و آمریکا موفق به پیروزی شد و فردا برای سر گروه شدن کار بسیار سختی مقابل آرژانتین خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلبی سلسته‌ها هم در ۲ دیدار قبلی خودشان به ترتیب موفق به پیروزی برابر آمریکا و صربستان شدند و حالا هر ۲ تیم ایران و آرژانتین برای تعیین سر گروهی فردا رو در روی هم قرار می‌گیرند.

تیم ملی فوتسال کشورمان در بازی فردا برابر آرژانتین علیرضا صمیمی و حسین طیبی را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار ندارد. همچنین وضعیت مسلم اولاقباد دیگر ملی پوش کشورمان برای این دیدار مشخص نیست. اولاقباد در بازی آخر تیم ملی برابر آمریکا از ناحیه استخوان مچ پا دچار آسیب دیدگی شدیدی شد و پزشکان تیم ملی در تلاش هستند تا هر طوری شده این بازیکن را به بازی فردا برابر آرژانتین رسانده تا کادر فنی با ترکیب کامل به مصاف حریف آمریکای جنوبی خود برود.

تیم ملی فوتسال آرژانتین در دوره قبل مسابقات جام جهانی که در سال ۲۰۱۶ در کشور کلمبیا برگزار شد، توانست عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورد و این تیم می‌خواهد امسال هم این عنوان را تکرار کند. به همین دلیل کار ملی پوشان کشورمان برابر این تیم بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

اگر تیم ملی فوتسال کشورمان در دیدار فردا برابر آرژانتین شکست بخورد در آن صورت دوم خواهد شد و در مرحله بعد باید با تیم دوم گروه B یعنی ازبکستان بازی کند. بازی‌های گروه B شب گذشته به اتمام رسید و تیم‌های روسیه و ازبکستان هر کدام با ۹ و ۳ امیتاز موفق شدند جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را به دست آورند. حال اگر تیم ملی فوتسال ایران بتواند فردا در بازی آخر مرحله گروهی خود برابر آرژانتین به پیروزی دست پیدا کند در آن صورت در مرحله یک هشتم باید به مصاف تیم دوم گروه E برود.

بیشتر بخوانید

واکنش ستاره تیم ملی فوتسال قزاقستان به درخشش ایران در جام جهانی

در گروه E صعود اسپانیا به عنوان تیم اول به مرحله بعد قطعی شده است، زیرا این تیم در آخرین بازی خود فردا شب به مصاف آنگولا می‌رود و به احتمال زیاد در آن مسابقه پیروز خواهد شد. رقابت برای کسب رده دوم در این گروه بین ژاپن و پاراگوئه است که هر ۲ تیم ۳ امتیازی هستند. نتیجه بازی پاراگوئه با ژاپن در صورت تساوی یا برد ژاپن منجر به صعود این تیم آسیایی به عنوان تیم دوم خواهد شد و در غیر این صورت پاراگوئه به همراه اسپانیا به مرحله یک هشتم نهایی صعود خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتسال جام جهانی فوتسال برابر آرژانتین تیم ملی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۸۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان تیم ملی فوتسال ایران به تایلند رسید

ملی‌پوشان فوتسال در تایلند: آماده نبرد در جام ملت‌ها!

طرفداری | کاروان تیم ملی فوتسال ایران پس از سفری طولانی، صبح امروز وارد بانکوک، پایتخت تایلند شد و آماده است تا در آوردگاه جام ملت‌های آسیا 2024، به مصاف حریفان خود برود.

شاگردان وحید شمسایی که روز گذشته تهران را به مقصد تایلند ترک کرده بودند، پس از توقف کوتاه در استانبول ترکیه، صبح امروز وارد فرودگاه بانکوک شدند. ملی‌پوشان فوتسال پس از استراحتی کوتاه، عصر امروز نخستین تمرین خود را در سالن بانکوک آرنا، محل برگزاری مسابقات، برگزار خواهند کرد.

تیم ملی ایران در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی، روز 30 فروردین ماه از ساعت 12:30 به مصاف تیم ملی افغانستان خواهد رفت. با توجه به لغو پروازهای مستقیم به تایلند، ملی‌پوشان فوتسال ایران با یک روز تاخیر راهی این کشور شدند و زمان کمی برای تمرینات تیمی پیش از شروع مسابقات خواهند داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • برنامه کامل بازی‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • رقبای ملی‌پوشان ایران مشخص شدند؛ آغاز رقابت‌ها از فردا
  • شروع شاگردان شمسایی با یک دوئل/ کار سخت تیم ملی فوتسال ایران
  • شمسایی: افغانستان پتانسیل شگفتی‌سازی مقابل ما را دارد
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • میزبان کار خود را با برد آغاز کرد/ برتری تایلند برابر چین
  • آخرین تمرین شاگردان شمسایی پیش از نبرد اول
  • شمسایی: افغانستان می‌تواند شگفتی‌ساز شود
  • فوتسال ایران برابر افغانستان سفید پوش شد
  • کاروان تیم ملی فوتسال ایران به تایلند رسید