Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سامانه نوبت دهی واکسیناسیون کرونا برای متولدین 1 مهر 1382 تا 1 مهر 1383 (سن ورود به سال آخر متوسطه) باز شد.
به گزارش آریا؛ دانش آموزان متولد 1 مهر 1382 تا 1 مهر 1383 می‌توانند برای ثبت نام و دریافت نوبت، به سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا به نشانی www.salamat.gov.ir مراجعه کنند.
وزارت بهداشت اعلام کرده است: ثبت‌نام در این سامانه صرفا بر اساس گروه سنی خواهد بود و مراکز واکسیناسیون صرفاً افرادی را خواهند پذیرفت که در سامانه نوبت‌دهی ثبت‌نام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سایر دانش‌آموزان باید تا باز شدن سامانه منتظر بمانند.
برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در مرکز واکسیناسیون، معطلی و احتمال انتقال بیماری، ضروری است افراد صرفا در زمان نوبت‌دهی شده به مرکز واکسیناسیون مراجعه و از حضور بدون نوبت جدا خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سامانه ثبت نام واکسیناسیون دانش آموزان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۸۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام طرح نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال برای ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال

ابراهیم شکیبا، معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از انجام طرح واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق و کانون‌های پرخطر استان در راستای ریشه‌کنی فلج اطفال با خوراندن ۲ قطره واکسن خبر داد.

وی گروه هدف را کودکان زیر ۵ سال متولیدن ۲ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ به بعد اعلام کرد و گفت: این طرح به صورت خانه به خانه و با مراجعه به درب منزل در ۲ نوبت انجام می‌شود.

معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه زمان نوبت اول را از ۲ الی ۴ اردیبهشت‌ماه اعلام و بیان کرد: این مرحله توسط ۵۷ تیم عملیاتی سه نفره بهداشتی (ناظر، واکسیناتور و راننده) برای تعداد ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال در سطح استان در حال انجام است.

وی گفت: مرحله دوم از ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مناطق و کانون‌های پرخطر سطح استان آغاز و تا یکم خردادماه به‌طول می‌انجامد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اعلام قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان | جزئیات درباره ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید اعلام شد
  • فهرست قیمت کتاب‌های درسی سال ۱۴۰۴-۱۴۰۳ + سایت و مدارک ثبت نام
  • قیمت کتاب درسی دانش آموزان اعلام شد
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اعلام شد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • قیمت کتاب درسی دانش آموزان اعلام شد/ جزئیات ثبت سفارش
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی/ اعلام قیمت کتب دوره ابتدایی
  • انجام طرح نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال برای ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال
  • اخذ نوبت سنجش سلامت دانش آموزان اتباع امکانپذیر نشده است