Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@14:22:26 GMT

دستگیری قاچاقچی لوازم صوتی خودرو در آبادان

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۸۳۹۶

دستگیری قاچاقچی لوازم صوتی خودرو در آبادان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، نعمت الله بیرانوندی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: ماموران انتظامی یک قاچاقچی لوازم صوتی خودرو را در شهرستان آبادان دستگیر کردند و پرونده او  پس از سیر مراحل قانونی برای اجرای رای به دایره اجرای احکام تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال شد.

او افزود: رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان آبادان پس از دریافت استعلام لازم و دفاع متهم اقدام به صدور رای کرد و متهم افزون بر پرداخت جریمه بیش از یک میلیارد و ۱۱۴ میلیون ریالی به ضبط کالای قاچاق نیز محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم می‌توانند شکایت و گزارش خود را در سامانه اینترنتیhttp://tazirat۱۳۵.ir/ برای رسیدگی در شعب تعزیرات حکومتی ثبت کنند.

انتهای پیام / ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماموران انتظامی کالای قاچاق تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۸۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، یداله ملکی صبح چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران از نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک خودرو خبر داد و با تاکید بر نظارت مستمر بازار لاستیک خودرو، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سودجویی منفعت طلبان و با توجه به تداوم التهاب بازار تایر سواری در سطح عرضه، تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران افزود: بازرسی از مراکز توزیع عمده لاستیک و خرده فروشان با استفاده از همه ظرفیت‌ها بمنظور برخورد ایجاد ثبات در بازار با حضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت و اصناف برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت لاستیک خودرو اجرا می‌شود.

ملکی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و پایش وضعیت تأمین و توزیع لاستیک خودرو، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی را از جمله اهداف طرح نظارتی عنوان کرد.

کد خبر 6087279

دیگر خبرها

  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • نقره داغ شدن تعمیرکار متقلب در قائم شهر
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • قاچاقچی سوخت نقره داغ شد