Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@09:16:37 GMT

آموزش قلب تپنده هر فدراسیون است

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۸۴۱۳

آموزش قلب تپنده هر فدراسیون است

مسعود حیدرزاده، سرمربی پیشین تیم ملی دانشجویان با اشاره به این که آموزش قلب تپنده هر فدراسیون است، از تلاش‌های رئیس جدید فدراسیون فوتبال در این عرصه قدردانی کرد.

به گزارش برنا، مسعود حیدرزاده با اشاره به برگزاری کلاس مربیگری درجه A آسیا در محل هتل المپیک تهران گفت: این کلاس شالوده ای از کلیه بازیکنان لیگ برتری و مربیانی که در فوتبال کشور فعالیت می کنند، بوده که مدت هاست نیازمند گذراندن دوره A آسیا بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به مشکلاتی مانند شیوع ویروس کرونا و تغییراتی که در راس فدراسیون رخ داد مربیان و متقاضیان این دوره مدت زیادی منتظر برگزاری این دوره بودند.

او افزود: کلیه شرکت کنندگان با تست منفی PCR به این دوره آمدند و کلاس در ایزوله کامل و قرنطینه برگزار می شود تا بعد از 2 هفته آن ها می توانند یک هفته به استراحت رفته و 2 هفته دیگر بر می گردند. افراد در بازگشت به دوره باید باز هم با تست PCR منفی در ادامه کلاس شرکت کنند و در این مدت هیچکدام از افراد حق ترک محل قرنطینه را نخواهند داشت. این تدابیر نشان می دهد که کلاس در سطح کیفی خوبی برگزار می شود.

حیدرزاده با تاکید بر اینکه فوتبال ایران نیاز به نیروی تازه نفس در عرصه مربیگری دارد، خاطرنشان کرد: نسل جدید مربیان با نیروی جوانی و با دانش روز جهان فوتبال باید وارد این عرصه شوند. کلاس مربیگری سطح A آسیا که امروز در حال برگزاری است این ویژگی ها را دارد و چهره های نام آشنای فوتبال ایران امروز در این دوره حضور دارند.

سرمربی پیشین تیم ملی دانشجویان ادامه داد: بازیکنان سابق تیم ملی و لیگ برتر در این دوره حضور دارند و مشخصا به این واسطه کلاس ها از سطح کیفی بالایی برخوردار است. همچنین به کارگیری اساتید توانمندی همچون مسعود اقبالی و سیدوحید امیری سبب شده تا دانش روز مربیگری جهان تدریس شود.

او افزود: مشخصا آموزش های حرفه ای سبب می شود تا آینده روشنی در مقابل این مربیان جوان باشد. نیازسنجی یکی از ضرورت های امروز فوتبال ایران است و متخصصین باید در این عرصه ورود کرده و چالش های جدی فنی مربیگری در ایران را شناسایی و برطرف کنند. آموزش قلب تپنده هر فدراسیون است و رئیس جدید فدراسیون فوتبال نیز نگاه ویژه ای به مقوله آموزش دارد.

حیدرزاده گفت: انتصاب نیما نکیسا که خود یک فوتبالیست شناخته شده است که در عرصه های بزرگی همچون جام جهانی حضور داشته یک امتیاز بزرگ برای مربیان است و نشان می دهد که به آموزش در فدراسیون فوتبال توجه می شود. امروز کلاس مربیگری با کیفیت قابل توجهی آغاز شده و امید است این عرصه برای سایر جوانان فراهم شود. امروز وظیفه ما این است که با ارتقای سطح علمی خود در این کلاس ها، انرژی تازه ای به فوتبال کشور تزریق کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آسیا المپیک فوتبال ویروس ایران جهان فوتبال ایران تیم ملی لیگ برتر قلب فدراسیون فوتبال جام جهانی انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۸۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور دربی معوقه اصفهان مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ فردا چهارشنبه از ساعت ۱۶:۳۰ بین تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب آهن اصفهان برگزار می‌شود.

از این رو کمیته داوران فدراسیون فوتبال تیم داوری این بازی را انتخاب کرد که به شرح زیر است:

داور: پیام حیدری کمک‌ها: علیرضا ممبینی، امین قدیری و مجتبی شجاعی ناظر: احمد صالحی

کد خبر 6080030

دیگر خبرها

  • فراخوان جایزه مهرگان علم (علم برای همه) دوره‌های هجدهم و نوزدهم منتشر شد
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • انتشار فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب
  • داور دربی معوقه اصفهان مشخص شد
  • سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد
  • همدان، میزبان دوره مربیگری کوهنوردی در برف و یخ
  • برگزاری دوره مربیگری درجه ۳ کوهنوردی در همدان
  • اعزام بیش ۳ هزار یزدی به سرزمین وحی
  • اعزام بیش سه هزار یزدی به سرزمین وحی