Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@00:55:03 GMT

آغاز واکسیناسیون دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۸۴۵۴

آغاز واکسیناسیون دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال

وزیر بهداشت از آغاز واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله از فردا خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از وبدا، بهرام عین‌اللهی اظهار کرد: انجام واکسیناسیون فقط به منزله بازگشایی مدارس نیست و درواقع زمینه‌ها را ایجاد می‌کند. به این دلیل که برای بازگشایی مدارس لازم است که هر دو دوز واکسن تزریق شود. بنابراین توصیه ما این است که از فردا دانش آموزان به مراکز تزریق واکسن مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به مراکز هم توصیه کردیم که برای دانش آموزان حق تقدم قائل شوند. قبلاً اعلام کرده بودیم که دانش‌آموزانی که ۱۷ ساله هستند و می‌خواهند کنکور بدهند، این کار را انجام بدهند، اما با توجه به مطالعاتی که انجام شد و با توجه به واکسن‌هایی که در اختیار داریم، این تاییدیه برای همه آن‌هایی که بین ۱۲ تا ۱۸ سال هستند، انجام شد.

کد خبر 523056

منبع: ایمنا

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا در ایران واکسیناسیون دانش آموزان زمان واکسیناسیون دانش آموزان واکسیناسیون دانش آموزان 12 تا 18 سال بهرام عین اللهی وزیر بهداشت نوبت دهی در سامانه واکسیناسیون ثبت نام در سامانه سلامت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۸۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه هوانیروز مشهد ۷۵ عملیات پروازی مردم‌یاری انجام داد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،  فرمانده پایگاه هوانیروز مشهد گفت:  از این تعداد ۴۵ سورتی پرواز برای نجات جان ۴۶ نفر در نیشابور و ۳۰ سورتی پرواز برای امدادرسانی به ۳۰ نفر در مشهد انجام شده است.

سرهنگ خلبان محمدرضا زارعی افزود: از ۲۵ فروردین جاری به مدت پنج روز نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های هوانیروز با همکاری شهرداری مشهد با هدف آشنایی نوجوانان با بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران برپا شده است که از حدود ۳۵۰ نفر از دانش آموزان میزبانی کرده است.

وی بیان کرد: بازدید از انواع تجهیزات و بالگردهای این پایگاه از جمله برنامه‌هایی است که مورد استقبال دانش‌آموزان در این نمایشگاه قرار گرفته است و علاوه بر آشنایی آن‌ها با وظایف هوانیروز، یافتن دانش‌آموزان علاقه‌مند به این حوزه از دیگر اهداف مورد نظر در برپایی این نمایشگاه بوده است.

 

دیگر خبرها

  • آغاز طرح واکسیناسیون سراسری دام علیه بیماری تب مالت از اردیبهشت
  • واکسیناسیون رایگان طیور بومی و روستایی در گنابادعلیه بیماری نیوکاسل
  • آغاز جشنواره آفرینو برای ارایه ابتکارهای دانش آموزان
  • پایگاه هوانیروز مشهد ۷۵ عملیات پروازی مردم‌یاری انجام داد
  • سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی اثرگذار است
  • وضعیت مطلوب دلیجان در حوزه فنی و حرفه‌ای و کار و دانش
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • آغاز مسابقه طرح دادرس ویژه دانش آموزان