Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیام طبرسی با بیان اینکه فاز اول واکسن مشترک ایران و استرالیا در کشور استرالیا و فاز ۲ و ۳ در ایران انجام شد، اظهار داشت: نتایج فاز دوم تست انسانی که روی ۴۰۰ نفر در کشورمان انجام شد، مناسب بود و عوارض جانبی جدی برای داوطلبان دریافت‌کننده واکسن ایجاد نکرد.

وی درباره نتایج فاز دوم مطالعه انسانی این واکسن ایرانی - استرالیایی افزود: سرم خون ۸۷ درصد دریافت‌کنندگان در مواجهه با ویروس کرونا آن را خنثی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبرسی با بیان اینکه روز گذشته تزریق فاز سوم تست انسانی واکسن اسپایکوژن به پایان رسید، ادامه داد: در فاز سوم، این مطالعه روی ۱۶ هزار و ۸۰۰ نفر انجام شده و منتظر نتایج اثربخشی آن هستیم که ظرف یک ماه آینده مشخص خواهد شد.

محقق کارآزمایی بالینی واکسن ایرانی – استرالیایی کرونا تصریح کرد: درصورتی که وزارت بهداشت برای تولید این واکسن مجوز مصرف اضطراری صادر کند، تا آخر مهرماه می‌توان ۳ میلیون دوز از این واکسن را در اختیار وزارت بهداشت قرار داد.

واکسن اسپایکوژن، یک واکسن پروتئین نوترکیب و حاوی قسمتی مشابه با ویروس کرونا به نام "پروتئین اسپایک" و تولید شرکت سیناژن با همکاری شرکت  Vaxine  استرالیا است.

۴۷۲۳۱

کد خبر 1556186

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: واکسن واکسیناسیون استرالیا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۸۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازها با امنیت کامل در آسمان ایران در حال انجام است / کریدورها کاملاً باز است

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: بعد از اتمام مأموریت، کریدورها کاملاً باز شده است و اکنون هم در شرایط بسیار خوب و با امنیت کامل پروازها در آسمان در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر سرتیپ قادر رحیم‌زاده با تبریک عملیات غرورآفرین همرزمان عزیزمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گرفتن انتقام سخت از رژیم جنایتکار صهیونیستی گفت: ما به لطف خداوند از همان ابتدا و قبل از شروع عملیات، هماهنگی بسیار خوبی با نیروی هوافضا به عنوان نیروی عمل‌کننده این عملیات و همچنین سازمان هواپیمایی کشوری به عمل آوردیم.

از قبل از شروع عملیات هماهنگی بسیار خوبی با نیرو هوا فضا به عنوان مجری این عملیات و سازمان هواپیمایی کشوری به عمل آوردیم کریدورها را جا به جا کردیم و تمامی هواپیماهای مسافربری را به منطقه امن منتقل کردیم

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) بیان کرد: بعد از اتمام مأموریت، کریدورها کاملاً باز شده است و اکنون هم در شرایط بسیار خوب و با امنیت کامل پروازها در آسمان در حال انجام است.

سرتیپ رحیم‌زاده عنوان کرد: قرارگاه مشترک پدافند هوایی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی هوافضای سپاه و همه ظرفیت‌های نیروهای مسلح در قالب شبکه یکپارچه پدافند هوایی با همه تمهیداتی که اندیشیده شده است، آمادگی دارد که اولاً آسمان کشور را برای همه پروازهای خودی و پروازهای مجاز که از آسمان کشور ما عبور می‌کنند، کاملاً امن و آرام داشته باشد.

وی تصریح کرد: در مقابل هرگونه تجاوز، این اطمینان را می‌دهیم که آسمان ما برای متجاوزین ناامن است و اگر دشمن در محاسبات خود اشتباهی کند و هرگونه تجاوزی را به آسمان کشور ما داشته باشد قطعاً با ضربات مهلک و آتشین سامانه‌های پدافند هوایی کشور مواجه خواهد شد.

منبع: ایرنا



کد خبر 744488

دیگر خبرها

  • نتایج آزمون‌های مرکز تایید صلاحیت ایران مورد پذیرش جامعه جهانی
  • ده سرمایه‌گذاری هماهنگ برای توسعه اقتصاد ورزش
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • سازمان جهانی بهداشت اقدام عملیاتی برای رسیدن کمک‌های انسانی به غزه انجام دهد
  • نتایج امیدوارکننده آزمایش مقدماتی یک واکسن برای شایع‌ترین بیماری آمیزشی
  • پروازها با امنیت کامل در آسمان ایران در حال انجام است/کریدورها کاملا باز است
  • پروازها با امنیت کامل در آسمان ایران در حال انجام است / کریدورها کاملاً باز است
  • چه افرادی بیشتر در معرض خطر سرخک هستند؟
  • سیستم ایمنی خود را تنها در ۱۵ دقیقه تقویت کنید!