Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:46:15 GMT

بیشترین جمعیت کیفری استان تهران مواد مخدر است

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۸۵۴۰

بیشترین جمعیت کیفری استان تهران مواد مخدر است

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از مرکز رسانه قوه قضاییه، محمدجواد حشمتی مهذب در نشست شورای معاونان دادگستری استان تهران با اشاره به کاهش چشمگیر پرونده‌های معوق در تهران بر لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های معوق و مسن تا پایان سال جاری تاکید کرد.

حشمتی مهذب افزود: با توجه به اهمیت و وسعت فعالیت‌های در حال اجرا در دادگستری استان تهران به همین تناسب آسیب‌های جدی نیز متوجه ماست و از معاونان تقاضا دارم ضمن تلاش جهادی و شبانه روزی برای جلوگیری و پیشگیری از این آسیب، برای برون رفت از مشکلات اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان تهران با تاکید بر ملموس بودن تحول و تعالی اظهارداشت: گزارش کمیته‌ها باید جهش مناسب با فاصله‌گیری از داشته‌های قبلی را نشان دهد. معاونت‌های بازرسی و نظارت، حفاظت اطلاعات، منابع انسانی و برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته‌ای را تشکیل دهند و نواقص و ضعف‌ها در واحدهای قضایی و مجموعه دادگستری را شناسایی و ساماندهی کنند.

وی خاطرنشان کرد: توزیع درست نیروها و استفاده حداکثری از توانمندی‌های آنان موضوع مهمی است که باید توسط معاونان پیگیری و مورد توجه ویژه قرار گیرد.

حشمتی مهذب اضافه کرد: موضوع پیشگیری از وقوع جرم باید جدی گرفته شود و بر انجام آن به نحو احسن همت و تلاش صورت پذیرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت بسیج برای ارتقای رضایتمندی شهروندان گفت: می‌توان با بهره‌مندی از بسیجیان دادگستری در هر حوزه یا مجتمع یک نفر بسیجی هم انتخاب شود تا راهنمای مراجعان باشند.

 

برچسب‌ها مواد مخدر دادگستری تهران قوه قضاییه محمد جواد حشمتی مهذب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد مخدر دادگستری تهران قوه قضاییه مواد مخدر دادگستری تهران قوه قضاییه دادگستری استان تهران حشمتی مهذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۸۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری، سردار سلمان امیری عصر امروز بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودروهای عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

وی افزود: مأموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلوگرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلوگرم حشیش، جمعاً به مقدار ۱۱۰ کیلوگرم، سه جفت پلاک سرقتی و دو جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

امیری ادامه داد: در این عملیات چهار قاچاقچی بازداشت، دو دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

کد خبر 6088095

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج