Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمهدی سیدصالحی در گفت‌و‌گو با میزان، در رابطه با عملکرد تیم فوتبال استقلال مقابل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال برای مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا باید هدفدار اقدام می‌کرد، اما یکسری حواشی و مشکلات در مدیریت و یارگیری به وجود آمده بود که شرایط تیم را نامساعد کرد.

وی با اشاره به اینکه تفکرات مجیدی این بود که توپ در اختیار الهلال باشد گفت: سرمربی استقلال از ترکیب ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴.۲.۱ استفاده کرده بود. شاید بهتر بود ترکیب تیم را ۴.۱.۴.۱ می‌چید. چون مجیدی چند وقت است با این ترکیب کار می‌کند و باید بازیکن‌هایی را می‌آورد که با این ترکیب آشنا باشند. در نیمه اول استقلالی‌ها تحرک و جا به جایی زیادی نداشتند و عقب بازی می‌کردند. وقتی عقب بازی می‌کنیم متاسفانه سخت‌گیری لازم صورت نمی‌گیرد و باعث می‌شود حریف درون دروازه بیاید.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با مقایسه حضور استقلال در دور اول و دوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: در دور اول آسیایی هم استقلال در دفاع مشکل داشت، اما در عوض فاز هافبک و حمله بهتری داشت. فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی و شیخ دیابته جور دفاع ضعیف را می‌کشیدند. استقلال این بازیکنان را از دست داده و بازیکنان جدیدی که گرفته هم به دلیل برگزار نشدن اردو و بازی‌های تدارکاتی فرصت هماهنگی با هم را نداشتند.

سیدصالحی با اشاره به اینکه استقلال چند موقعیت‌ در زمین حریف ایجاد کرد افزود: در دقایقی از بازی الهلال را تحت فشار قرار دادیم که دفاع حریف به اشتباه افتاد. اما در نیمه دوم الهلال تغییر تاکتیک داد و نسبت به نیمه نخست که از بالا فشار می‌آورد، در قوس زمین استقلال دفاع کرد و اجازه داد بازیکنان ما بالا قرار گیرند. در ادامه بچه‌ها احساسی کار کردند و هنگام پرتاب اوت در صحنه گل بازیکنان روی تیم حریف فشار کافی نیاوردند و استقلال گل دوم را هم خورد. اگر بازیکنان استقلال به خودباوری می‌رسیدند می‌بردند چون الهلال تیمی نبود که نشود بر آن غلبه کرد. مشکل استقلال این بود که از الهلال غول ساخته بودند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه پیروزی، برنامه‌ریزی و سخت‌کوشی می‌خواهد خاطرنشان کرد: آبی‌پوشان در شرایطی مقابل الهلال قرار گرفتند که حریف ۲ ماه در اردو بود و بازیکن‌های مورد نظرش هم جذب شده بود. وقتی هیچ برنامه‌ریزی نداشتیم و همه می‌دانستند که استقلال روی کاغذ بازنده است چه انتظاری می‌توان از تیم داشت؟! از ضعف مدیریت باشگاه تا به پایین همه مقصر این ناکامی‌اند. این باخت به دلیل ضعف مدیریت، مشکلات مالی، نقل‌و‌انتقالاتی و دیر اضافه شدن بازیکن‌ها، نداشتن اردو و سایر مشکلات که همه می‌دانند صورت گرفت. بیشتر بخوانید: کارشناس سعودی: عملکرد استقلال خوب بود/ المعیوف الهلال را نجات داد

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی

آفتاب‌‌نیوز :

پیکار‌های لیگ برتر از هفته آینده دوباره پیگیری می‌شود و استقلال دوازدهم اردیبهشت مسابقه فوق العاده حساسی را برابر تراکتور برگزار خواهد کرد. جدالی که برای آبی‌پوشان از بعد قهرمانی بسیار حائز اهمیت تلقی می‌شود و البته خود تراکتوری‌ها نیز برای حفظ امید کسب سهمیه چاره‌ای جز پیروزی ندارند.

این مسابقه در حالی آغاز خواهد شد که سیدحسین حسینی دروازه‌بان و کاپیتان اول استقلال به خاطر محرومیت انضباطی اجازه همراهی آبی‌پوشان پایتخت را نخواهد داشت و جواد نکونام باید فکر دیگری برای سنگربانی و البته کاپیتانی تیمش کند.

محمدرضا خالد آبادی به عنوان سنگربان دوم استقلال در این بازی به میدان خواهد رفت و اگر اتفاقی رخ ندهد، روزبه چشمی بازوبند کاپیتانی استقلال را در تبریز بر بازو خواهد بست.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • تکلیف بازوبند کاپیتانی استقلال چه می‌شود؟
  • از این برد خوشحالی، خجالت بکش! (عکس)
  • اعلام ترکیب ملی پوشان ایران برابر ترکمنستان
  • عمق فاجعه است که این بازیکن در ترکیب تیم ملی ایران نبود؟ | عراقی‌ها بازیکنان ما را برای تیم ملی‌شان می‌خواهند
  • عمق فاجعه است که این بازکین در ترکیب تیم ملی ایران نبود؟ | عراقی‌ها بازیکنان ما را برای تیم ملی‌شان می‌خواهند