Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از رسانه رسمی باشگاه رایکا بابل، مالکان باشگاه فرهنگی ورزشی رایکا بابل در واکنش به اتفاقات و حواشی اخیر پیرامون این باشگاه بیانیه‌ای صادر کردند.

باسمه تعالی
با عنایت به حواشی اخیر و تنش‌های پیش آمده پیرامون واگذاری سهمیه تیم فوتبال رایکا و درخواست‌های مکرر هوادارن پرشور و فهیم بابلی و جلسات خوبی که در روز‌های اخیر با مسئولین شهری و استانی داشتیم تصمیم گرفتیم که همانند دو سال گذشته به تیمداری در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور ادامه دهیم و با حفظ آرامش و به دور از هر گونه شتاب زدگی در این زمان کوتاه باقی مانده تا شروع فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور یک تیم منسجم و آبرومند را روانه مسابقات کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است که هواداران واقعی فوتبال بابل و تیم رایکا مثل همیشه با صبر و حمایت‌های همه جانبه خود از تنها نماینده استان مازندران در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور حمایت کنند.

در پایان باشگاه رایکا بابل از تلاش‌های بی وقفه مسئولین استانی آقایان حسین زادگان استاندار مازندران، حسن نژاد معاونت سیاسی استانداری، رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان و غلامرضا بهروان ریاست هیات فوتبال استان مازندران مراتب تشکر و قدردانی را بجا می‌آورد و همچنین از مسئولین شهری آقای، ولی زاده فرماندار بابل و خانم عرب ریاست اداره ورزش و جوانان بابل که با تلاش‌های شبانه روزی خود شرایط را برای حضور دوباره تیم رایکا در فوتبال ایران فراهم ساختند تشکر و قدردانی می‌کند.

بیشتر بخوانید

پیراهن‌های این فصل تیم‌های فوتبال اروپایی (قسمت دوم) + تصاویر

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال دنیای ورزش لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۸۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان تیم پاریزه ر کردستان به عنوان تنها نماینده استان در این مسابقات حضور دارد.

مرحله دوم لیگ دسته دو فوتسال بزرگسالان کشور با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه چهار تیمی برگزار می‌شود.

نماینده استان در گروه اول با تیم‌های پاس بافق یزد، یادآوران شاهدیه یزد و عاشوری زاد چالوس هم‌گروه است.

تیم پاریزه ر در دیدار دوم مرحله نهایی روز جمعه هفتم اردیبهشت درخانه هندبال سنندج میزبان نماینده یزد است.

دیگر خبرها

  • دلیل توقف قطار افغانستان _ترکیه / تکذیبیه مسئولین راه آهن از سر بی اطلاعی بود+فیلم
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • چهره پرافتخار آبی پوش می شود | اولین تصمیم مهم باشگاه استقلال پس از تغییر مالکیت
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • بمب بزرگ استقلال پس از تغییر مالکیت
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال