Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-18@09:30:39 GMT

غرق‌شدگی دو نفر در تالاب هورالعظیم

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۸۷۰۰

غرق‌شدگی دو نفر در تالاب هورالعظیم

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، رییس روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از فوت دو مرد بر اثر غرق‌شدگی در تالاب هورالعظیم خبر داد.

عارف شرهانی، اظهار کرد: ساعت ۲۰:۳۰ امشب (۲۷ شهریورماه) از طریق تماس شهروندی با سامانه ۱۱۵، خبر غرق‌شدگی دو نفر در هور هویزه (تالاب هورالعظیم) اطلاع‌رسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در پی این حادثه دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند. از این دو حادثه‌دیده، یک نفر در محل حادثه فوت کرده بود و یک نفر دیگر نیز در مسیر انتقال به بیمارستان علامه کرمی هویزه جان باخت.

 

پربیننده ترین مقتول پیش از مرگ قاتلش را لو داد افشای راز بزرگ با نزاع مرگ‌بار در پارک خودکشی زن راز مرگ شوهر را فاش کرد ازدواج با دختری که ۱۰سال در خانه داماد مخفی بود + عکس کلاهبرداری با وعده اقامت در ترکیه

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: هورالعظیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۸۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری ۸٠٠ هکتار از پهنه آبی تالاب‌های گلستان با بارش‌های بهاری

احمد احمدی گفت: از آغاز سال نو با بارش‌های مناسب بهاری و جاری شدن سیلاب ۳۸٠ هکتار از پهنه‌ی آلاگل، ۲۱٠ هکتار از وسعت آجی گل و ۲٠٠ هکتار از تالاب آلماگل آبگیری شد که پیش بینی می‌شود تا پایان بهار این وسعت به یک هزار هکتار افزایش یابد.

وی افزود: سال گذشته تالاب‌های آلاگل با وسعت ۲۵٠٠ هکتار و آجی گل ۳۲٠ هکتار خشک شده بودند و تنها ۱۵ هکتار از وسعت ۲٠۷ هکتاری تالاب آلماگل آب داشت.

تالاب‌های بین المللی استان گلستان همه ساله میزبان ۸۵ گونه پرنده مهاجر و بومی منطقه در فصل‌های سرد و گرم هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • غرق شدگی پسربچه و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم
  • استانداردترین روش‌های غریق نجات توسط ناجیان استفاده می شود
  • مطلوب بودن مشارکت‌های مردمی در بخش کشاورزی خوزستان
  • تشدید نظارت بر تالاب‌های چهارمحال و بختیاری
  • آبگیری ۹۳ درصدی تالاب شادگان
  • تالاب میانکاله کمی جان گرفت
  • آبگیری ۸٠٠ هکتار از پهنه آبی تالاب‌های گلستان با بارش‌های بهاری
  • اعلام میزان پر شدگی سدهای استان سمنان