Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه یونانی از دعوت هر ۳ بازیکن تیم آ.ا.ک آتن یونان به تیم ملی ایران برای بازی با امارات و کره جنوبی خبر داد

به گزارش طرفداری، 3 بازیکن ایرانی آ.ا.ک یونان برای تقابل با کره جنوبی و امارات به تیم ملی کشورمان دعوت می شوند.

به نقل از رادیو ورزش یونان، تیم ملی ایران در مهرماه ۱۴۰۰ در دو دیدار در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به میدان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا در امارات برابر این تیم دو امتیازی قرار می‌گیرد و سپس در ورزشگاه آزادی میزبان  کره جنوبی خواهد بود.

کریم انصاری فرد، احسان حاج صفی و میلاد محمدی ۳ بازیکن ایرانی شاغل در لیگ فوتبال یونان که در آ.ا.ک آتن عضویت دارند برای دیدارهای پیش روی تیم ملی به تیم ملی دعوت شدند و دعوت نامه تیم ملی برای باشگاه یونانی ارسال شده است.

از این جمع حاج صفی به دلیل مصدومیت در دو بازی قبلی تیم ملی حضور نداشت و این باعث شد تا اسکوچیچ ترکیب متفاوتی را در سمت چپ خط دفاعی تیم ملی استفاده کند.

تیم ملی فوتبال ایران در حالی باید به دیدار امارات برود که در صورت برتری در این دیدار برای اولین بار در تاریخ خود به ۱۰ برد پیاپی دست پیدا خواهد کرد که این امر سابقه نداشته است و اسکوچیچ می تواند نام خود را به عنوان اولین مربی که موفق به این کار می شود ثبت کند.

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد نمک به زخم هوادار؛ تمامش کنید، استقلال با شما هیچ حال و آینده ای ندارد اعتراض گسترده هواداران پرسپولیس به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا در فضای مجازی بارسلونا علاقه مند به جذب رحیم استرلینگ و پل پوگبا رقم دقیق قرارداد مسی با پاری سن ژرمن؛ 110 میلیون یورو خالص برای سه فصل! عبدالعلی چنگیز مقابل دوربین طرفداری: مدیریت به حرف زدن نیست، ضعف مدیریت هوادار را اذیت می کند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۸۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی: سردار آزمون بازیکن مهمی برای رم است؛ بولونیا شایسته برد بود

رم از یک دیدار سرنوشت ساز، دست خالی خارج شد. این باخت شاید در پایان فصل به قیمت از دست رفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تمام شود.

دیدار آاس رم و بولونیا در هفته 33 سری آ 2023/24 با برتری 3-1 بولونیا به پایان رسید. دنیله ده روسی بعد از این شکست گفتگویی با خبرنگاران داشت.

به نقل از رمانیوز؛ ده روسی گفت:

ما نسبت به بازی های قبل کمتر درخشان ظاهر شدیم اما تیمی داشتیم که همچنان خوب بازی می‌کرد. بازیکنان بولونیا دائما در حال تغییر موقعیت خود بودند. این سبک آنهاست.

زمانی که حریفان شوت‌های بیشتری زده بودند، برخی بازی‌ها را بردیم، اما امروز به این شکل پیش رفت. بولونیا چیزی ندزدید. شایسته برد بود. بازی متعادلی بود به خصوص در نیمه اول. در این بازی ها، تیمی که گل اول را می زند، به یک مزیت بزرگ می رسد. اگر ما گل اول را می زدیم، اوضاع کاملا متفاوت دنبال می شد. البته کمی عصبی بودیم؛ در گرفتن کارت زرد زیاده روی کردیم. ما شرایط را اشتباه مدیریت کردیم، اما به این دلیل شکست نخوردیم.

من یک فوتبالیست بودم و گاهی اوقات عصبی می شدم اما این عصبانیت نباید در زمین روی شما تأثیر بگذارد. با این حال اگر به عملکرد تیم نگاه کنیم، در کل تمرکز کافی داشتیم. شاید کمتر از حد معمول خوب بودیم، اما تسلیم نشدیم.

اگر می‌خواهیم کامل باشیم و به این روند ادامه دهیم، باید در مدیریت لحظات خوب باشیم، هم از نظر کنترل اعصاب و هم از نظر نخوردن گل در دقیقه 44. بعد از 2-1 امید در تیم ما ایجاد شد اما با گل سوم، همه چیز تمام شد.

تامی آبراهام بازی خوبی انجام داد. آزمون اخیرا از مصدومیت برگشته بنابراین نباید او را از ابتدا به زمین می فرستادیم. خوشحالم که او گل زد زیرا بازیکن مهمی برای ماست. آزمون به اندازه تامی مفید خواهد بود.

ما امروز را ناامید ترک می کنیم اما چیزی تمام نشده، فصل هنوز طولانی است. ما هفته آینده مقابل تنها تیم شکست ناپذیر جهان یعنی لورکوزن بازی می کنیم اما نسبت به این تقابل مثبت هستیم.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • ده روسی: سردار آزمون بازیکن مهمی برای رم است؛ بولونیا شایسته برد بود
  • تیم هفته امارات با ستاره ایرانی (عکس)
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)