Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@20:58:09 GMT

بنی‌فاطمه در دامغان برای جاماندگان اربعین می‌خواند

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۸۹۰۸

بنی‌فاطمه در دامغان برای جاماندگان اربعین می‌خواند

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مراسم عزاداری جاماندگان اربعین حسینی به همت حسینیه‌ها، تکایا و هیأت‌های مذهبی دامغان، در این شهر به مدت ۳ شب از شنبه سوم مهرماه از ساعت ۱۹:۳۰ در مجتمع امامین جوادین (ع) به یاد آیت‌الحق علی‌اکبر معلم دامغانی و شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم حجت‌الاسلام هادی الیاسی سخنرانی و سیدمجید بنی‌فاطمه مرثیه‌خوانی خواهد کرد.

مجتمع امامین جوادین (ع) در دامغان، بلوار پیروزی واقع است. این مراسم بناست از شبکه‌های مختلف رسانه ملی پخش شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سید مجید بنی فاطمه جاماندگان اربعین دامغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۸۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر روسیه کمک تسلیحاتی آمریکا به اوکراین را مضحک خواند

آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در آمریکا وعده‌های کی یف به واشنگتن مبنی بر عدم استفاده از موشک‌های ATACMS برای حمله به خاک روسیه را نادرست توصیف کرد.

براساس گزارش آرتی، سفیر به خبرنگاران گفت: مضحک است که مشتریان اوکراینی قول داده‌اند که از موشک‌ها علیه اهدافی در خاک روسیه استفاده نکنند 

روزنامه پولیتیکو پیشتر به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داده بود که دولت آمریکا در ماه مارس گذشته برای اولین بار از زمان آغاز درگیری در سال ۲۰۲۲، مخفیانه موشک‌های تاکتیکی ATACMS را به اوکراین عرضه کرده است.

پس از تصویب مجلس نمایندگان و سنای  آمریکا، جو بایدن، رئیس جمهور این کشور، بسته‌ای از قوانین را برای کمک نظامی به اوکراین، اسرائیل و تایوان امضا کرد.

 در این بسته ۶۰.۸۴ میلیارد دلار برای کمک به اوکراین اختصاص یافت. از این مبلغ ۲۳.۲ میلیارد دلار برای تکمیل تسلیحات ارسال شده از انبار‌های پنتاگون، ۱۳.۸ میلیارد دلار برای خرید نظامی برای نیرو‌های اوکراینی در بازار آزاد، ۱۱.۳ میلیارد دلار برای حمایت از عملیات نظامی آمریکا در منطقه استفاده خواهد شد و ۲۶ میلیون دلار برای حسابرسی اختصاص داده شده است.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه تاکید کرد که تحویل محموله‌های تسلیحاتی آمریکا وضعیت را در میدان جنگ به نفع کی‌یف تغییر نخواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • سیل خراسان جنوبی/ خسارت به جاده ها/ فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • سیل به برخی راه‌های ارتباطی خراسان جنوبی خسارت زد / فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • ماجرای طعم شیرین آخرین دعای کمیل شهید زین الدین
  • سفیر روسیه کمک تسلیحاتی آمریکا به اوکراین را مضحک خواند
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان
  • کامنت عجیب سیاوش یزدانی زیر پست الهلال با ایموجی خنده! + عکس
  • وزش شدید باد و بارش باران در دامغان