Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@09:48:25 GMT

برد پر گل الهلال با درخشش گومیس

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۸۹۱۳

برد پر گل الهلال با درخشش گومیس

الهلال حریف آسیایی پرسپولیس در هفته پنجم لیگ فوتبال عربستان مقابل الاتفاق به پیروزی دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته پنجم رقابت‌های لیگ فوتبال عربستان، الهلال میزبان الاتفاق بود و با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری دست یافت.

در این بازی مارگا در دقیقه ۲۴ و گومیس در دقایق ۵۶ و ۶۱ برای الهلال گل زدند. این در حالی است که گومیس مهاجم اهل فرانسه الهلال در این دیدار خوش درخشید تا در فاصله کمتر از یک ماه تا دیدار با پرسپولیس برای شاگردان گل محمدی خط و نشانی کشیده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهلال حریف پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است و این دو تیم باید ۲۴ مهرماه در عربستان به مصاف یکدیگر بروند.

کد خبر 523066

منبع: ایمنا

کلیدواژه: الهلال الهلال عربستان پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا 2020 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۸۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم فوتبال آلومینیوم از ذوب آهن

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، آلومینیوم با دو گل از ذوب آهن اصفهان شکست خورد. 

در این دیدار که در اصفهان برگزار شد تلاش دو تیم در ۹۰ دقیقه گلی را در بر نداشت تا اینکه در وقت‌های تلف شده این تیم میزبان بود که با ضربه فردین یوسفی به گل رسید و ۵ دقیقه بعد در غفلت مدافعان آلومینیوم، محمد جواد محمدی دومین گل ذوب آهن را به ثمر رساند.

بدین ترتیب نماینده لیگ برتری فوتبال استان مرکزی با همان ۳۰ امتیاز قبلی در خانه دهم جدول رده‌بندی باقی ماند و ذوب آهن ِ۳۳ امتیازی با یک جهش سه پله‌ای خود را تا خانه هفتم جدول بالا آورد.

آلومینیوم سازان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه کشور، چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت در اراک با فولاد خوزستان مسابقه می‌دهند.

پیش از دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر، شاگردان مجتبی حسینی جمعه ۷ اردیبهشت، در جام حذفی میزبان پرسپولیس تهران هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • میتروویچ آماده بازگشت به تمرینات الهلال عربستان
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • شکست تیم فوتبال آلومینیوم از ذوب آهن
  • سنگ تمام سران العین برای شکست دادن الهلال در ریاض
  • درخشش باورنکردنی فرصت‌سوز پرسپولیس؛ تو واقعا همونی؟
  • تاج: تکلیف واگذاری پرسپولیس و استقلال این هفته مشخص می‌شود