Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@10:19:12 GMT

حمل محموله‌های گردو از باغات متوقف می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۸۹۲۱

حمل محموله‌های گردو از باغات متوقف می‌شوند

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از توقیف وانت حامل ۱۰۰۰ کیلو گرم گردوی چیده شده از باغات در این شهرستان خبر داد و گفت: محموله‌های گردوی چیده شده از باغات به منظور پیشگیری از وقوع سرقت متوقف می‌شوند.

سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: در راستای مبارزه جدی با قاچاق کالا و بدون مجوز حمل، مأمورین پلیس امنیت اقتصادی مستقر در ایست و بازرسی حرم آباد، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی وانت پیکان مشکوک شدند و با هماهنگی به عمل آورده با دستگاه قضائی این خودرو را به منظور بررسی دقیق‌تر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: با بازرسی صورت گرفته توسط مأمورین این یگان، مقدار ۱۰۰۰ کیلو گرم گردوی با پوست سبز و تازه چیده شده از باغات به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون ریال از این خودروی وانت کشف و ضبط و با تشکیل پرونده ضمن توقیف خودروی وانت، متهم برای اتخاذ تصمیمات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی ملایر تصریح کرد: به منظور حمایت از باغداران در این فصل از سال و بر اساس دستور مقام قضائی هر نوع محموله گردوی تازه چیده شده با توجه به مطالبه جدی باغداران برای جلوگیری از هرگونه سرقت محصولات باغی آنها، توسط مأمورین توقیف و متهم یا متهمان نیز به مراجع قضائی برای بررسی قانونی معرفی می شوند.

کشف چند کیلوگرم مواد مخدر از سوداگران مرگ

سلگی در ادامه به کشف چند کیلوگرم مواد مخدر از سوداگران مرگ اشاره کرد و گفت: مأمورین پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از مخفیگاه دو توزیع کننده مواد مخدر مقدار یک کیلو ۱۷۰ و یک گرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۸۰۰ گرم سوخته تریاک و ۷۲ گرم شیره تریاک را کشف و مأمورین کلانتری ۱۳ ولی‌عصر "عج" نیز در بازرسی از فردی مظنون مقدار ۳۰۶ گرم تریاک و ۱۹ گرم شیره تریاک را کشف کردند.

وی با بیان اینکه مامورین یگان امداد از یک راکب موتورسوار توزیع‌کننده مواد مخدر مقدار ۵ گرم شیره تریاک و یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک را به همراه راکب و یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک بلاصاحب را کشف و توقیف کردند و با تشکیل پرونده  هر چهار سوداگر مرگ به همراه  راکب موتورسیکلت فاقد پلاک به مراجع قضائی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری دو سارق و کشف هفت فقره سرقت قطعات داخل خودرو در توسط مأمورین کلانتری ۱۱ شهدا خبر داد و خاطرنشان کرد: در پی وقوع چند مورد سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان، مأموران انتظامی این کلانتری دستگیری عامل یا عاملان سرقت را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و گشت‌زنی‌های هدفمند مخفیگاه هر دو سارق شناسائی شد، تصریح کرد: بلافاصله طی هماهنگی با دستگاه قضائی هر دو سارق در دو عملیات ضربتی دستگیر شدند. 

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات و بازجویی‌های انجام گرفته از سوی پلیس، سارقان به شش مورد سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو و یک فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند و هر دو سارق دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شدند.

سلگی توصیه کرد: تجهیز امکانات در اختیار به تجهیزات بازدارنده و ضد سرقت و رعایت نکات پیشگیرانه از جمله انتظارات پلیس ملایر به‌منظور کاهش فرصت‌های ارتکاب جرم است که در صورت توجه از سوی شهروندان می‌تواند تا حد قابل ملاحظه‌ای از وقوع جرائم جلوگیری کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گردو باغات گردو کشف مواد مخدر استانی شهرستانها مراجع قضائی مواد مخدر چیده شده دو سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۸۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین زلفخانی، پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از کشف مقادیر زیادی از مواد مخدر در شهریار خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این اقدام اظهار کرد: در پی اقدام اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در حوزه عناصر قاچاقچیان مشخص شد فردی در فردوسیه شهریار مقادیر زیادی مواد مخدر تهیه و در منزل خود دپو کرده است.

زلفخانی گفت: با بررسی موضوع و پس از حصول اطمینان و کسب دستور قضائی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به محل مورد نظر اعزام که در بازرسی‌ها، مقدار ۳۹ کیلو و ۷۲۰ گرم تریاک را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران با اعلام اینکه در این عملیات یک نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و تحویل مرجع قضائی شده است، عنوان کرد: اولویت اصلی پلیس، برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت در این راستا، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 6085384

دیگر خبرها

  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار