Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@07:40:18 GMT

برگزاری دوره جامع نرم‌افزار اکسل

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۸۹۲۲

برگزاری دوره جامع نرم‌افزار اکسل

دفتر مرکزی انجمن‌های علمی با همکاری انجمن علمی مواد و متالورژی دانشگاه علم و صنعت، دوره جامع نرم‌افزار اکسل  را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، "آشنایی با محیط نرم‌افزار"، "آشنایی با pivot tables"، "نحوه کار با آدرس‌دهی متغیر و مطلق"، "آشنایی کامل با ویژگی data validation"، "افزودن sparkineها، سیمبول‌ها و عبارات ریاضیاتی"، "نحوه بصری‌سازی تحلیل با ابزار conditional formatting"، "تحلیل حساسیت به کمک ابزار what – if analysis و Goal seek "، "کاربردهای Auto fill در انواع داده‌ها و ساختن custom list در اکسل"، "معرفی table و ویژگی های جداول، مرتب‌سازی و فیلتر داده ها"، "آشنایی با format cells و تغییر ظاهر و ویژگی سلول ها و رسم border"، "آشنایی با عملگرها و توابع ساده و پرکاربرد، توابع منطقی و جست‌وجوگر" و "معرفی و رسم انواع نمودارها و ویژگی‌ها و ابزارهای نمودار scatter فیت کردن منحنی و چند جمله‌ای به نمودار" از جمله مباحث و سرفصل هایی است که در این دوره آموزش داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه با تدریس شهاب مالکی ـ کارشناسی ارشد مهندسی صنایع دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و مدرس دوره‌های نرم‌افزاری تخصصی مهندسی صنایع، از یکم تا ۱۵ مهر ماه، روزهای پنجشنبه‌ و جمعه ساعت ۱۰ الی ۱۳، به صورت آنلاین برگزار می شود.

علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام به لینک‌های https://payping.ir/d/ttmm و https://payping.ir/d/jmkr مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نرم افزار اکسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۸۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله غیر متمرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور، فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اینمرحله از  المپیاد علمی دانشجویی کشور در رشته‌های زبان و ادبیات فارسی، علوم جغرافیا، علوم اقتصادی، الهیات و معارف اسلامی، علوم تربیتی، حقوق، روانشناسی، علوم زمین، شیمی، فیزیک، زیست‌شناسی، آمار، ریاضی، مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی مواد و متالورژی، مهندسی کامپیوتر، مهندسی کشاورزی (زراعت و اصلاح نباتات)، سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت برگزار می شود.
علی صدر افزود: دانشگاه‌های تربیت مدرس، مازندران، تبریز، بوعلی سینا همدان، رازی کرمانشاه، اصفهان، شیراز، شهید باهنر کرمان، شهید چمران اهواز و فردوسی مشهد محل برگزاری این آزمون است.

به گفته صدر، منتخبان المپیاد غیرمتمرکز به همراه منتخبان مرحله اول المپیاد متمرکز (آزمون کارشناسی ارشد) که اسامی آنها از طریق درگاه مرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور اعلام خواهد شد، می‌توانند مرداد امسال در آزمون تشریحی مرحله دوم (نهایی) المپیاد علمی دانشجویی کشور شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • فیلمسازی در حوزه اقوام یک گام بزرگ است/ اهمیت خرده‌فرهنگ‌ها
  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • اعطای مجوز برگزاری دوره دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی به مدت سه سال
  • دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه
  • برگزاری دوره های آموزشی صنایع دستی نقش مؤثری در ایجاد اشتغال دارد
  • برگزاری دوره آموزشی زیورآلات دستی در قم
  • برگزاری مرحله غیر متمرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور، فردا
  • سی و پنجمین اجلاس کنگره جهانی انجمن پیانک برگزار می شود
  • نرم‌افزار حسابداری بازرگانی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • کمبودی در بازار روغن نباتی وجود ندارد