Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@01:40:08 GMT

راضیه جانباز ملی پوش هندبال به آنتالیا ترکیه پیوست

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۸۹۲۸

راضیه جانباز ملی پوش هندبال به آنتالیا ترکیه پیوست

راضیه جانباز ملی‌ پوش هندبال زنان لژیونر شد

به گزارش طرفداری، راضیه جانباز عضو تیم ملی هندبال زنان ایران برای فصل جدید در لیگ ترکیه دست به توپ خواهد شد.

راضیه جانباز ملی‌پوش هندبال ایران به تیم آنتالیا ترکیه پیوست و در فصل جدید در لیگ برتر ترکیه بازی خواهد کرد. جانباز نخستین هندبالیست زن ایرانی است که در لیگ‌ های اروپایی دست به توپ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانباز که پیش از این برای باشگاه سپاهان اصفهان بازی می‌کرد، خبر لژیونر شدنش را در صفحه رسمی خود منتشر و اعلام کرد که اولین لژیونر هندبال زنان ایران است که در سطح حرفه‌ای بازی می‌کند. 

این ملی‌ پوش در صفحه مجازی خود نوشت:

اولین لژیونر هندبال زنان ایران هستم که در لیگ حرفه ای توپ خواهد زد. اسم من همیشه در خاطرتان می‌ماند، زیرا همیشه پایم را فراتر می‌گذارم، همیشه برای خودم رویاهای بزرگی ترسیم می‌کنم و تا رسیدن به آنها دست از کوشش بر نمی‌دارم. با تمام وجودم برای تیم جدیدم در سطح اول لیگ هندبال ترکیه خواهم جنگید. امیدوارم که نماینده شایسته ای برای هندبال جمهوری اسلامی ایران، برای پرچم مقدس کشورم و تمام دختران ورزشکار این دیار کهن باشم. امیدوارم بتوانم با تیم جدیدم جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنم. همچنین من از فدراسیون هندبال کشورم با تمام وجودم تشکر می‌کنم، که حامی و پشتیبان من در این امر بودند.

 

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد نمک به زخم هوادار؛ تمامش کنید، استقلال با شما هیچ حال و آینده ای ندارد اعتراض گسترده هواداران پرسپولیس به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا در فضای مجازی بارسلونا علاقه مند به جذب رحیم استرلینگ و پل پوگبا رقم دقیق قرارداد مسی با پاری سن ژرمن؛ 110 میلیون یورو خالص برای سه فصل! عبدالعلی چنگیز مقابل دوربین طرفداری: مدیریت به حرف زدن نیست، ضعف مدیریت هوادار را اذیت می کند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: راضیه جانباز هندبال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۸۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هندبالیست‌های ملایری در تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، صبا زنگنه، الناز یارمحمدتوسکی و نسیما رضایی از شهرستان ملایر در اردوی آمادگی تیم ملی دختران حضور یافتند.

تیم ملی هندبال جوانان دختر خود را برای حضور در رقابت‌های جهانی آماده می‌کند.

رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان جهان از ۳۰ خرداد تا ۱۵ تیر امسال به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جنجال جدید کریمی قدوسی درباره موشک های با برد ۱۲ هزار کیلومتر /قلهکی: این ادعاها پیوست گزارش آژانس علیه ایران خواهد شد
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایات‌ صهیونیست‌ها
  • اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان در دهدشت
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • اعزام تیم هندبال نوجوانان ایران به ترکیه
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند
  • جانباز رودسری به همرزمان شهیدش پیوست
  • هندبالیست‌های ملایری در تیم ملی
  • دعوت از هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی جوانان
  • دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری با خانواده فرمانده جانباز مرحوم حاج محمد کیانی