Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@16:22:46 GMT

برگزاری جام کشتی یادبود مرحوم میرابیان در همدان

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۸۹۹۶

برگزاری جام کشتی یادبود مرحوم میرابیان در همدان

ایسنا/همدان رئیس هیئت کشتی استان همدان از برگزاری جام یادبود مرحوم میرابیان در استان خبر داد و گفت: امکان نام‌گذاری خانه کشتی به نام ایشان وحود ندارد چون از قبل به نام شهدا نام‌گذاری شده است.

حمیدرضا یاری در گفت‌وگو با ایسنا، پیرامون مراسم سالگرد فوت یکی از قهرنامان کشتی استان همدان، اظهار کرد: به مناسبت یادبود کشتی‌گیر فقید استان همدان، مرحوم "داریوش میرابیان" سالانه جام یادبود ایشان در استان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاری در رابطه با نام‌گذاری خانه کشتی همدان به نام مرحوم میرابیان، تصریح کرد: خانه کشتی همدان، به نام شهدا نام‌گذاری شده و امکان تغییر نام آن وجود ندارد.

وی ادامه داد: در روز ۵ مهرماه همزمان با مراسم سالگرد درگذشت مرحوم میرابیان، کشتی‌گیران استان برای ادای احترام بر سر مزار آن مرحوم، حضور خواهند داشت.

به گزارش ایسنا، "داریوش میرابیان" متولد اسفندماه سال ۱۳۲۰ از قهرمانان، مربیان و پهلوانان به نام کشتی همدان بود که عنوان "پدر کشتی نوین همدان" را نیز به دوش می‌کشید. این پیشکسوت عرصه کشتی، سال‌های طولانی از زندگی خود را وقف تربیت جوانان این شهر کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی هیئت کشتی همدان نام گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۸۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان

مسلم مخفی با اشاره به توجه جدی دولت سیزدهم به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی، گفت: در حوزه سلامت، بهداشت و درمان به مدد زحمات و تلاش‌های انجام شده نظام مقدس جمهوری اسلامی، وضعیت کشور در منطقه و حتی در جهان از لحاظ بسیاری از شاخص‌ها بسیار مطلوب است.

او گفت: وضعیت کشور در بحث ارتقاء امید به زندگی، کاهش چشمگیر بیماری‌های واگیردار، ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی قابل مقایسه با بسیاری از کشور‌های همسطح خود نیست، در منطقه هم پیشرفت‌های ایران بسیار چشمگیر است.

فرماندار همدان گفت: امسال در آستانه هفته سلامت، کلنگ‌زنی مرکز سلامت امام سجاد (ع) با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال و افتتاح مرکز جامع سلامت سلطانی نیز با ۱۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور انجام شد و ان شاءالله خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهند.

مخفی گفت: اطلاع رسانی در حوزه سلامت، یک امر مستمر است و صرفاً مناسبتی و در هفته سلامت نیست.

او با قدردانی از اصحاب رسانه برای اطلاع‌رسانی بسیار خوب در موضوع سلامت آب شرب همدان، گفت: اداره آب و فاضلاب، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت نسبت به ممانعت از استفاده فاضلاب برای کشاورزی اقدام جدی و فوری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • رسمى: بازگشت حسن يزدانى به تشک کشتی(عکس)
  • برگزاری آزمون سراسری امروز و فردا در استان همدان
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • واکنش ناباورانه حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور از المپیک
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد