Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبوری، معاون وزیر راه و شهرسازی، پنج میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت تا مجموعه شهیدگاه اردبیل به صورت کامل بازگشایی شود.

به گزارش برنا از اردبیل، عبوری، معاون وزیر راه و شهرسازی در سه سفر خود به استان اردبیل و بازدید از محلات هدف و حاشیه‌نشین ایران‌آباد، عدالت‌آباد، ملایوسف، میراشرف و گلمغان اشاره کرد و گفت:‌ بیش از ۹۰ درصد تعهدات ما در ساماندهی این مناطق و اجرای طرح‌های مختلف از پارک و کلانتری گرفته تا فرهنگسراها، مجموعه‌های تفریحات سالم و سالن‌های ورزشی به انجام رسیده و همچنان در صدد تأمین اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر راه و شهرسازی همکاری‌های مشترک با شهرداری‌ها را در اجرای این طرح‌ها یادآور شد و تصریح کرد: در شهر اردبیل بازگشایی شهیدگاه با خرید و تملک بخشی از واحدهای مسکونی و تجاری انجام شده و برای ادامه این فعالیت پنج میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت تا مجموعه شهیدگاه به صورت کامل بازگشایی شود.

عبوری از تملک و واگذاری خانه مرحوم مؤذن‌زاده به شهرداری اردبیل برای تبدیل این مجموعه به یک فضای فرهنگی و موزه خبر داد و افزود: سعی و تلاشمان بر این است تا به شهرداری‌ها در اجرایی شدن این پروژه‌ها کمک کنیم که در حد وسع و توان این کار را انجام دادیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: برای مناطق محروم شهری به ویژه سکونتگاه‌های غیررسمی با همکاری شهرداری‌ها طرح‌ها مصوبی در حال اجراست که در مناطق مختلف کشور نیز بخش عظیمی از این طرح‌ها به سرانجام رسیده است.

عبوری اضافه کرد: توانمندسازی اقتصادی ساکنان حاشیه شهرها نیز از دیگر رویکردهای سازمان بازآفرینی شهری است که تلاش خواهیم کرد اهداف مؤثر در این زمینه تحقق پیدا کند.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران بیان کرد: اصلی‌ترین رویکرد ما در بهسازی و بازسازی مناطق حاشیه شهر و همچنین بافت‌های فرسوده توانمندسازی ساکنان این مناطق است تا از لحاظ اقتصادی و درآمدزایی بتوانند بخش عظیمی از مشکلات و نارسایی‌ها را برطرف کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردبیل طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۹۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل

محمد علی پهناور در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال با فروش سه ملک در مجموع سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در این استان اختصاص می‌یابد.

وی با بیان اینکه این املاک در اسرع وقت به بخش خصوصی واگذار خواهد شد، افزود: اقدامات لازم برای فروش این املاک با هدف تامین اعتبار برای تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی استان انجام شده و مراحل نهایی را طی می‌کند.

پهناور بیان کرد: با فروش این املاک و تامین اعتبار مورد نیاز سه پروژه نیمه‌تمام ورزشی استان شامل اولین و مدرن‌ترین پیست اسکی سرپوشیده کشور در شهرک نیروی انتظامی شهر اردبیل، طرح‌های ورزشی نیمه‌تمام موجود در ورزشگاه تختی اردبیل شامل بهسازی و بازسازی زمین چمن، ساختمان و سکوی تماشاگران و احداث و راه‌اندازی ۶ خانه تخصصی برای ورزش‌های غیرتوپی و دفتر مشترک هیات‌های ورزشی و خانه جوانان در شهرک کوثر تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: امیدواریم با تکمیل و اتمام این پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام در کمترین زمان ممکن و با قرار دادن آنها در اختیار ورزشکاران و جوانان میانگین سرانه ورزشی استان افزایش یابد.

کد خبر 6085468

دیگر خبرها

  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل -میانه
  • مدیران در چهارچوب قانون نسبت به رفع مشکلات اردبیل تلاش کنند
  • اختصاص بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های زیربنایی بخش تولید
  • تکمیل بزرگراه‌ها نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • تکمیل بزرگراه‌های استان اردبیل نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است