Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه رستگارنیا هنرمند اهل استان فارس که آثارش را در این نمایشگاه در معرض دید قرار داده است، یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: با استفاده از تکنیک ترکیب مواد و کمک گرفتن از فضای تیره _ روشن و رمز آلود و با نشان دادن فضای مینیمال سعی کردم که تجربه ذهنی و حسی خود را با ذهنیتی آرام و ماندگار در آثارم به نمایش بگذارم و نام این مجموعه را هم آفرینش درخت گذاشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به این بیت که " تمام راز هستی در دل بذری نهان است  دل هر ذره که بشکافیم در او راز جهان است "، گفت: هربار که به کودکی ام می رسم از دل هر ذره رُستن آغاز می کنم، آفرینش درختان گواهی دهنده تمام لحظه هایی است که برای زیستن تلاش کرده ام و زندگی را پاس داشته ام.
این هنرمند ادامه داد: سرچشمه این درختان به سفر درونی، مهر و محبتی که در درون خود کاشته ام و همراه شدن با پیرامونم، عناصر طبیعت و درخت انجامید.
علاقه مندان می‌توانند تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۱ از این نمایشگاه که در نگارخانه جم واقع در بلوار شهید آیت‌الله ربانی شیراز برگزار شده است، دیدن کنند. 

برچسب‌ها اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس شیراز نقاشی فارس نگارخانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس شیراز نقاشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس شیراز نقاشی فارس نگارخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۹۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف پراید و تریلی در باجگاه شیراز با ۸ مصدوم

محمدجواد مرادیان گفت: این حادثه امروز جمعه، ۳۱ فروردین در ساعت ۱۶:۲۶ بعدازظهر روی داد که ۸ نفر مصدوم شدند و از این تعداد ۸ مصدوم به بیمارستان نمازی و یک مصدوم به بیمارستان شهید مطهری مرودشت منتقل شدند.

رئیس اورژانس فارس اعلام کرد: در پی این حادثه ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد و برای یک مصدوم در محل حادثه اقدامات انجام شد و ۳ مصدوم هم عدم همکاری اعلام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تصادف پراید و تریلی در باجگاه شیراز با ۸ مصدوم
  • کرمانشاه میزبان نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق»
  • دوسالانه خوشنویسی شیراز برگزار می‌شود
  • جایگاه شاخص بانوان ایرانی در هنر نگارگری و تذهیب حفظ شود
  • میمند فارس میزبان جشنواره گل و گلاب
  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود»
  • مرگ مرد ۷۰ ساله با سقوط در چاله آسانسور
  • گشایش نمایشگاه هنر‌های تجسمی بنا‌های تاریخی ایران در عمارت مسعودیه  
  • محک میزبان «سرزمین جدید»