Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی اراک گفت: دانش‌آموزان مقطع آخر دوره متوسطه می‌توانند برای دریافت واکسن کرونا ثبت‌نام کنند.

دکتری علی علیمحمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طبق تصمیمات اتخاذ شده و با توجه به نزدیک بودن فصل بازگشایی مدارس، روند واکسیناسیون دانش‌آموزان در کشور و استان مرکزی از شامگاه گذشته آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در گام نخست دانش آموزان متولد مهر ۱۳۸۲ تا ۳۱ شهریورماه ۱۳۸۳ مجاز به دریافت واکسن هستند، افزود: این رنج سنی در واقع شامل دانش‌آموزان سال آخر مقطع متوسطه می شوند که می توانند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir ثبت نام جهت واکسیناسیون را انجام دهند.

علیمحمدی با بیان اینکه واکسیناسیون پله پله انجام می‌گیرد، گفت: افراد پس از ثبت‌نام حداکثر ظرف یک روز، پیامک مراجعه به مراکز واکسیناسیون را دریافت می‌کنند.

وی افزود: پیش بینی می‌شود حدود ۱۲۰ هزار واجد شرایط واکسیناسیون در رنج سنی ۱۲ تا ۱۸ سال در استان وجود داشته باشند که در پروسه واکسیناسیون دانش‌آموزان واکسینه می‌شوند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: واکسن در نظر گرفته شده برای واکسیناسیون دانش‌آموزان، سینوفارم و مورد تایید است و در امر تامین واکسن نیز مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کرونا در ایران واکسیناسیون سراسری کرونا واکسیناسیون دانش آموزان اراك واکسن سینوفارم استانی اجتماعی استان مرکزی دانش آموزان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۹۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،با هدف پیشگیری از پوسیدگی دندان های دانش آموزان، از سوی مرکز بهداشت شهدای والفجر، وارنیش فلورایدتراپی برای دانش آموزان در مدارس ابتدایی زیر پوشش این مرکز اجرایی شده است.
مسوول واحد دهان و دندان این مرکز گفت: عملیات فلوراید تراپی سال هاست که با هدف جلوگیری از پوسیدگی دندان کودکان در مدارس انجام می شود؛ به طور کلی فلوراید ماده ای بسیار مفید در پوسیدگی های دندان، به ویژه برای سطوح صاف است.
دکتر سید امیررضا دستغیب افزود: طرح فلورایدتراپی به صورت رایگان از سوی دندانپزشکان بهداشت کاران، بهورزان و مراقبان سلامت با همکاری آموزش و پرورش در سطح مدارس ابتدایی زیر پوشش این مرکز در حال انجام است.
او اضافه کرد: این طرح برای  ۹۵ هزار دانش آموز در مقاطع ابتدایی تا پایان اردیبهشت اجرا می شود.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز
  • آنچه بهتر است درباره سرخک و واکسیناسیون آن بدانید
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • واکسن گارداسیل برای همه ضروری است؟
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی خورانده و تزریق شد
  • به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه وبویراحمد