Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران می‌گوید که کسب مدال طلا برای تیم ملی والیبال ایران مهم است. به گزارش ایسنا، مرحله نیمه‌نهایی بیست‌ و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا روز شنبه به میزبانی شهر چیبا در کشور ژاپن برگزار شد و تیم‌های ایران و چین به مصاف هم رفتند. تیم ملی والیبال ایران در این رقابت توانست با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی برسد تا ضمن کسب سهمیه مسابقات جهانی ۲۰۲۲ روسیه به فینال این رقابت‌ها صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر بازی‌های نیمه نهایی این رقابت‌ها، از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران تیم ملی والیبال ژاپن به مصاف تیم ملی والیبال چین تایپه رفت. ژاپن در یک بازی نزدیک موفق شد حریفش را با نتیجه ۳ بر ۱ شکست دهد تا حریف والیبال ایران در فینال مسابقات آسیایی شود.  

فینال آسیایی بین دو تیم ژاپن و ایران از ساعت ۱۳:۳۰ امروز (یک‌شنبه) برگزار خواهد. کفندراسیون والیبال آسیا درباره این بازی نوشت: آخرین بازی برای شناخت چهره قهرمان این رقابت‌ها بین دو تیم والیبال ایران و ژاپن برگزار می‌شود. دو تیم ایران و ژاپن موفق شدند که حریفان‌شان را در مرحله نیمه نهایی شکست داده و به فینال این رقابت‌ها برسند.  

هاکو ری، ملی پوش ژاپن پس از پیروزی در نیمه نهایی گفت: “از پیروزی امشب بسیار خوشحالیم زیرا این مسابقه برای صعود به مسابقات جهانی مهم بود. خوشحالیم که در حضور هواداران‌مان بازی می‌کنیم. آن‌ها واقعا ما را تشویق می‌کنند. ما برای بردن این مسابقات به این‌جا آمده‌ایم بنابراین در بازی مقابل ایران تمام تلاش خود را خواهیم کرد.  

میلاد عبادی‌پور، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران نیز درباره رقابت فینال گفت: فکر می‌کنم ما واقعا خوش شانس هستیم چرا که نسل جدیدی از بازیکنان شگفت انگیز را داریم. البته باید اعتراف کرد که آن‌ها جوان هستند اما واقعا بچه‌های شگفت‌انگیزی در تیم ملی والیبال ایران توپ می‌زنند.  صعود به مسابقات جهانی ۲۰۲۲ روسیه برای ایران بسیار مهم بود و اکنون ما آن را داریم. آنچه اکنون برای ما مهم است، کسب مدال طلا در رقابت‌های آسیایی است.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: میلاد عبادی پور واليبال والیبال قهرمانی آسیا2021 تیم ملی والیبال ایران رقابت ها نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۹۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی قایقران ارومیه، سهمیه المپیک گرفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ امروز در آخرین روز مسابقات در چونگجو کره جنوبی دنبال می شود

در ادامه رقابت ها فاطمه مجلل در روئینگ تکنفره بانوان در فینال این رقابت با حریفانی از ویتنام، فیلیپین، ژاپن، ازبکستان و سنگاپور رقابت کرد و با زمان۷:۳۷.۰۷ دقیقه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک را بدست آورد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و ژاپن اول و دوم شدند

این مسابقات با برگزاری دیگر رقابت ها برای ملی‌پوشان کشورمان در جریان است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897683

دیگر خبرها

  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • راهیابی بانوی قایقران ارومیه‌ای به المپیک پاریس
  • والیبال ایران و احتمال بالای یک قهرمانی در اروپا!
  • مرد تمام‌نشدنی والیبال ایران در یک تیم جدید
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • ۴ سهمیه با قایقرانی چاشنی تاریخ‌سازی دختران ایران
  • بانوی قایقران ارومیه، سهمیه المپیک گرفت
  • آقامیرزایی مسافر المپیک شد
  • «کنگان» قهرمان رقابت‌های والیبال ساحلی «دیر» شد