Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حیدری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: روز گذشته و در راستای صیانت از عرصه‌های کشاورزی و مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز، جهاد کشاورزی با به‌کارگیری سه دستگاه لودر، ۲۵۶ باغچه ویلا را در روستاهای رباط کریم تخریب کرد.

وی افزود: این ساخت و سازها که اکثراً در روستاهای «نوده» و «شترخوار» صورت گرفته ۲۱۸ مورد آن دیوارکشی، ۲۰ مورد بنا، هشت مورد سکو، شش مورد آلاچیق و چهار مورد پی کنی و محوطه سازی بود که نهایتاً قلع و قمع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی رباط کریم گفت: با تخریب این حجم از ساخت و ساز حدود ۳۳ هکتار از اراضی کشاورزی به حالت اولیه اعاده شده است.

کد خبر 5308134

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا حیدری جهاد کشاورزی استان تهران رباط کریم ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا هفته دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه واکسیناسیون کرونا کرمانشاه اردبیل اربعین حسینی گرگان اربعین 1400 واکسیناسیون ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۹۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح هادی ۵۶ درصد از روستاهای استان گلستان بازنگری شده است

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان مهندس محمدرضا ولی الهی با بیان اینکه افق طرح های هادی ۱۰ ساله است و باید پس از گذشت ۱۰ سال بازنگری صورت گیرد، افزود؛ در حال حاضر طرح هادی ۳۱۳ روستای استان نیازمند بازنگری است. وی افزود؛ با نگاه توسعه ای برای روستاها و همچنین رفع نیاز روستاییان به زمین برای ساخت مسکن، در بازنگری ها این نیازمندیها لحاظ گردیده و در کنار آن چنانچه روستاییان برای ساخت مسکن دچار مشکل باشند، از طریق الحاق موردی یک قطعه زمین ۲۰۰ متری با کاربری مسکونی در کمیسیون‌های مربوطه موافقت می شود تا علاوه بر تامین زمین مورد نیاز ساخت مسکن، قیمت زمین در روستاها کنترل شود که در همین راستا در سال گذشته ۱۳۶ جلسه کمیسیون برگزار و با درخواست ۸۷۰ متقاضی موافقت گردید.

دیگر خبرها

  • اجرای حکم تخریب ساخت و ساز در برخوار
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی
  • تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن
  • ۵۶ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در پیشوا تخریب شد
  • ۳۵ هزار مترمربع از اراضی زراعی و باغی پردیس آزادسازی شد
  • ساخت وساز در حریم رودخانه سوادکوه نگران کننده است
  • جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در روستاهای تهران
  • طرح هادی ۵۶ درصد از روستاهای استان گلستان بازنگری شده است
  • قلع و قمع ۲ مورد از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در اراضی کشاورزی روستای باروج یامچی
  • شناسایی ۷ مورد تغییرکاربری غیرمجاز در فریدونکنار