Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوئینگ انتظار دارد طی ۲۰ سال آینده ۴۳۶۱۰ هواپیمای تجاری به ارزش ۷.۲ تریلیون دلار تحویل دهد که ۵۰۰ هواپیما نسبت به پیش‌بینی سال گذشته این شرکت بیشتر است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشا تودی، شرکت هواپیماسازی بوئینگ پیش‌بینی خود از تقاضای بلندمدت برای هواپیما را بالا برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این شرکت امیدوار است سفرهای داخلی در 2022 و سفرهای بین‌المللی در 2024 به سطح قبل از بحران کرونا بازگردند.

 بوئینگ انتظار دارد طی 20 سال آینده 43610 هواپیمای تجاری به ارزش 7.2 تریلیون دلار تحویل دهد. این رقم 500 هواپیما نسبت به پیش‌بینی سال گذشته بوئینگ که برابر با 43110 بود افزایش دارد. این شرکت هواپیماسازی در دورنمای کوتاه‌مدت‌تر خود که بیشتر تحت تاثیر رکود شرکت‌های هواپیمایی به خاطر همه‌گیری کرونا قرار دارد، تحویل 19330 هواپیما را پیش‌بینی کرده  است که بالاتر از  18350 هواپیمای پیش‌بینی شده در سال گذشته میلادی است.

بازگشت هواپیماهای بوئینگ 737 مکس به آسمان سنگاپورشرکت هواپیمایی روسیه قرارداد خرید بوئینگ 737 مکس را لغو کرد

 مارک آلن، مدیر ارشد استراتژی بوئینگ، عقیده دارد یکی از از محکم ترین دلایل برای افزایش تقاضا برای هواپیما رونق سفرهای هوایی داخلی طی 12 ماه گذشته است.بویینگ پیش‌بینی می‌کند تقاضا برای کالاها و خدماتی که این شرکت ارائه می‌دهد، طی یک دهه آینده به 9 تریلیون دلار برسد.

پیش بینی تقاضا در بخش دفاعی و فضایی روی همان 2.6 میلیون دلار ثابت مانده است. این شرکت دورنمای 20 ساله خود برای تحویل هواپیماهای پهن پیکر مثل دریم لاینر 787 را تا 7670 هواپیما بالا برده است. این بخش از صنعت هوایی بیشترین آسیب را از بحران کرونا دیده است و متخصصان هنوز هم به خاطر گسترش ویروس کرونای دلتا، بی‌ثباتی‌های بسیاری در راه بهبود تقاضا برای آن می‌بینند.

بویینگ تخمین می‌زند تحویل هواپیماهای باریک پیکر مثل مکس 737 7 طی 20 سال آینده به 32660 هواپیما برسد. این رقم قبلا 32270 پیش‌بینی شده بود.

این شرکت تقاضا برای هواپیماهای باری طی 20 سال آینده را 890 هواپیما اعلام کرده، در حالی که سال گذشته 930 هواپیما پیش‌بینی کرده بود.

انتهای پیام/33

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تریلیون دلار برای هواپیما سال آینده سال گذشته پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۹۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد

پس از کاهش ۱۹ درصدی فروش آیفون در سه‌ماهه اول ۲۰۲۴ در چین، اپل حالا از نظر سهم بازار به جایگاه سوم رسیده است.

به گزارش دیجیاتو، آیفون بدترین عملکرد فروش را در چین از سال ۲۰۲۰ به نام خود ثبت کرده است. براساس داده‌های کانترپوینت، رقبای چینی همچون ویوو و آنر توانستند در سه‌ماهه اول سال جاری از اپل پیشی بگیرند. اپل این سه‌ماهه را با ۱۵.۷ درصد از سهم بازار به پایان رساند. این درحالی است که در مدت مشابه سال گذشته، سهم بازار فروش آیفون در بازار چین ۱۹.۷ درصد بود.

برخلاف اپل، فروش هواوی به‌شدت افزایش پیدا کرد

برخلاف کاهش شدید فروش آیفون در چین، فروش هواوی تقریباً ۷۰ درصد در مقایسه با سه ماه اول سال ۲۰۲۳ افزایش یافته است. «ایوان لام»، تحلیلگر شرکت کانترپوینت، در یادداشتی گفت که افزایش فروش هواوی مستقیماً بر فروش آیفون در چین تأثیر گذاشته است. او اضافه کرد که اپل همچنین به‌دلیل اینکه برخی کاربران تمایل کمتری به جایگزین‌کردن موبایل‌های خود دارند، ضربه خورده است.

در کنار فروش ناامیدکننده آیفون ۱۵ و ممنوعیت‌های دولتی در چین، رشد هواوی نیز باعث دردسر جدید «تیم کوک»، مدیرعامل اپل، شده است. تیم کوک در ماه مارس به چین رفت تا از جدیدترین فروشگاه اپل در شانگ‌های بازدید و در مجمع توسعه چین در پکن شرکت کند.

هواوی اخیراً سری جدیدی از گوشی‌های هوشمند به نام Pura ۷۰ را عرضه کرده که دارای سیستم دوربین پیشرفته‌ای شبیه به لنز‌های سه‌گانه آیفون پرو است.

گوشی‌های جدید با قیمت پایه ۷۶۰ دلار، فرصت جدیدی را برای هواوی فراهم می‌کنند تا مشتریان چینی اپل را جذب کند. سال گذشته، این شرکت سری میت ۶۰ پرو را با هدف قراردادن خریداران آیفون ۱۵ عرضه کرد.

دیگر خبرها

  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد
  • یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد
  • نیم سکه همچنان در صدر تقاضا
  • فروش بیش از ۱۱۷ هزار سکه در مرکز مبادله | ربع‌سکه در صدر تقاضا
  • فردا؛ احتمال افزایش شاخص کل بیشتر از کاهش
  • قیمت جت‌ های شخصی در ایران چند تومان است ؟
  • واسطه‌های فروش بلیت هواپیما در شرکت هواپیمایی ایران حذف شده‌اند
  • قیمت هواپیما‌های شخصی در ایران چقدر است؟
  • قیمت هواپیما‌های شخصی در ایران چقدر است ؟