Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@03:45:15 GMT

احتمال بارش پراکنده در نواحی شمالی خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۹۳۸۳

احتمال بارش پراکنده در نواحی شمالی خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی از احتمال بارش پراکنده در نواحی شمالی استان تا پایان امروز خبر داد.

مهری هاشمی در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: بررسی نقشه‌های پیش یابی و تصاویر دریافتی از ماهواره بیانگر جو ناپایدار طی امروز در استان است که پدیده غالب نیز وزش باد است.

وی افزود: احتمال وقوع رگبار و رعد و برق نیز در پاره ای از نقاط به ویژه در شهرستان راز و جرگلان پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی درخصوص کمینه دمای شهرستان‌های استان طی امروز نیز اظهار کرد: پیش بینی می‌شود کمینه دمای هوای بجنورد طی امروز ۱۳درجه، اسفراین ۱۶ درجه، جاجرم ۱۸ درجه، راز و جرگلان ۱۶ درجه، شیروان ۱۳ درجه، فاروج ۱۳ درجه، مانه و سملقان ۱۶ درجه و گرمه نیز ۱۸ درجه باشد.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی درخصوص بیشینه دمای شهرستان‌های استان طی امروز نیز گفت: پیش بینی می‌شود بیشینه دمای هوای بجنورد طی امروز ۲۸ درجه، اسفراین ۳۱ درجه، جاجرم ۳۲ درجه، راز و جرگلان ۲۸ درجه، شیروان ۲۹ درجه، فاروج ۲۹ درجه، مانه و سملقان ۳۰ درجه و گرمه نیز ۳۲ درجه باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خراسان شمالی هواشناسي استانی اقتصادی خراسان شمالی طی امروز پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۹۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی بارندگی در خراسان شمالی‌

انسیه رحمتی در این رابطه ، گفت: بارندگی از ظهر فردا در استان آغاز می‌شود و تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت. وی گفت: بیشتر بارندگی در غرب و جنوب غرب استان خواهد بود و حتی طبق پیش بینی‌های انجام شده میزان بارندگی‌ها برای مناطقی همچون آشخانه تا ۲۰ میلیمتر خواهد بود. رحمتی افزود: طبق پیش بینی‌های انجام شده میزان بارندگی‌ها در شهرستان‌هایی همچون شیروان و فاروج کمتر است. وی با اشاره به دمای هوا بیان کرد: پیش بینی می‌شود دمای هوا در گرمترین ساعات از امروز تا پایان هفته جاری ۸ تا ۱۰درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • صدور هشدار نارنجی بارندگی در خراسان شمالی‌
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی / وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان
  • هشدار بارش‌های سیل آسا در ۱۷ استان