Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@16:31:31 GMT

والیبال قهرمانی اروپا؛ ایتالیا به فینال رسید

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۹۴۹۵

والیبال قهرمانی اروپا؛ ایتالیا به فینال رسید

تیم‌های ملی والیبال اسلوونی و ایتالیا به فینال مسابقات قهرمانی اروپا راه پیدا کردند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم ملی والیبال لهستان به عنوان یکی از قوی‌ترین تیم‌های جهان، پس از ناکامی در المپیک به امید قهرمانی در اروپا با تمام بازیکنان نامدار خود وارد یورو والی 2021 شد ولی به دراماتیک‌ترین شکل ممکن به فینال نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان ویتال هینن در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی اروپا (یورو والی) به مصاف اسلوونی، پدیده سال‌های اخیر اروپا رفتند و در حالی که در ست اول 25 بر 17 برنده شده بودند در ست بعدی از این حریف سختکوش، شکست خوردند.

 

اسلوونی در این دیدار که حدود 2 ساعت و نیم طول کشید، پس از شکست در ست نخست، در 3 ست متولی با نتایج 32 بر 30، 25 بر 16 و 37 بر 35 حریف خود را شکست داد و راهی فینال شد. ست چهارم این بازی 57 دقیقه در جریان بود. جالب اینکه لهستان برای چهارمین دوره متوالی است که توسط اسلوونی از رسیدن به فینال محروم می‌شود و اسلوونی هم برای سومین بار (2015 و 2019) است که به فینال یورو می‌رسد.

 

در دیگر بازی مرحله نیمه‌نهایی، ایتالیا با نتیجه 3 بر یک صربستان، مدافع عنوان عنوان قهرمانی اروپا را از پیش‌رو برداشت و برای یازدهمین بار به فینال رسید. ایتالیا در ست‌های اول، دوم و چهارم با نتایج 29 بر 27، 25 بر 22 و 25 بر 18 برنده شد و ست سوم را 23 بر 25 واگذار کرد.

 

دیدار فینال و رده‌بندی یورو والی 2021 امشب در لهستان برگزار می‌شود.

والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال قهرمانی اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۹۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید

به گزارش قدس آنلاین محمدرضا رستمی فرنگی کار وزن ۷۲ کیلوگرم کشورمان در دیدار فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا با نتیجه ۹ بر ۵ مقابل شینگو هارادا از ژاپن شکست خورد و از رسیدن به مدال طلا بازماند.

او پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل جی لنگ از چین به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

او در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر عادیلخان ساتایف از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ اسماعیلی طلایی شد+ فیلم
  • ببینید | شکست سنگین دادمرز در اولین فینال آسیایی؛ کره‌شمالی طلایی شد
  • شکست عجیب فرنگی‌کار ایران در فینال آسیا
  • شکست سنگین اولین فینالیست کشتی فرنگی ایران
  • شکست سنگین دادمرز در اولین فینال آسیایی؛ کره‌شمالی طلایی شد
  • رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دادمرز نقره‌ای شد 
  • صبوری برای بازگشت به روزهای خوب والیبال
  • بزرگ‌ترین سورپرایز والیبال جهان در ایتالیا
  • اتریش کنترل‌های مرزی با چک و اسلواکی را تمدید می‌کند