Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران آرین غلامیان در جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان اظهار کرد: از ابتدای بیماری کرونا تا کنون ۵۲ هزار و ۶۸۶ مورد نمونه گیری صورت گرفته که از این تعداد نمونه گیری ها افزون بر 16هزار و ۱۳۷ مورد مثبت بوده است.

وی بیان کرد: تا کنون 212 نفر از شهروندان گچساران از ابتدای وجود بیماری منحوس کرونابر اثر این بیماری فوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: هم اکنون ۳۳ بیمار کرونایی در بیمارستانهای این شهرستان بستری که از این تعداد ۵ بیمار در Icu قرار دارند و ۵۱۶ بیمار در قرنطینه خانگی قرار دارند.

غلامیان عنوان کرد: تا کنون در این شهرستان ۷۵ هزار و ۹۸۰ مورد تزریق واکسن کرونا به جامعه هدف صورت گرفته است.

وی گفت: از این تعداد ۵۱ هزار و ۹۳۳ مورد دوزاول و ۲۴ هزار و ۴۷ مورد دوز دوم بوده است.

 رییس شبکه بهداشت و درمان گچساران خاطر نشان کرد: افزون بر 15 هزار و ۴۱۰ بیمار مبتلا به کرونا در این شهرستان تا کنون بهبود یافتند.

غلامیان با اشاره به اینکه درخواست یک اتوبوس سیار در رابطه با تزریق واکسن را داده ایم،بیان کرد: از فردا تیم سیار واکسناسیون در شهرستان گچساران در نقاط پر جمعیت و اصناف پرتردد کار تزریق واکسن را انجام خواهند داد.

وی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران سالنی را برای تزریق واکسن به دانشجویان در اختیار ما قرار داده است، افزود: کار واکسناسیون دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران از روز گذشته آغاز شده و به سرعت این کار انجام می شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: مراکز تجمیعی و پایگاه های بهداشت در سطح شهر و روستا برای تزریق واکسن فعال هستند.

غلامیان اظهار کرد: در حال حاضر تعداد بستری های بیماران کرونایی کاهش یافته است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: درمان بهداشت دانشجویان تزریق واکسن تا کنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۹۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، باران برزه کار با بیان اینکه شاهد افزایش آمار بیماران هموفیلی هستیم، عنوان کرد: با احتساب آمار‌های تازه تشخیص، تعداد بیماران تالاسمی ما به ۶۶ نفر رسید. برزه کار تصریح کرد: به تفکیک شهرستانی، ۲۳ بیمار هموفیلی در بویراحمد، ۶ نفر در گچساران و ۱۶ نفر در دهدشت داریم. برزه کار با اشاره به آمار‌های بیماران هموفیلی برخی از مناطق، اظهار کرد: ۸ بیمار هموفیلی زیر ۱۸ سال در یاسوج و ۳ بیمار زیر ۱۸ سال نیز در گچساران در لیست استعلام‌ها ثبت شد. مدیر دفتر کانون هموفیلی کهگیلویه و بویراحمد به چالش‌های پیش روی فعالیت‌ها، عنوان کرد: ۱۸ بیمار فاکتور ۸ و ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان شناسایی شده که باید در بحث تأمین دارویی و حمایتی اقدامات مطلوب‌تری شکل بگیرد. وی از هدفگذاری‌های آموزشی در این راستا خبر داد و بیان کرد: طی ۶ ماه آینده در کنار فعالیت‌های روتین، برگزاری کلاس آموزشی برای مراکز اورژانس با هدف آشنایی بهتر با بیماران هموفیلی، برگزاری اردو و توزیع پک‌های حمایتی را خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • واکسن گارداسیل برای همه ضروری است؟
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • واکسیناسیون همگانی گارداسیل انجام می‌شود؟ | مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسیناسیون واکسن اچ‌پی‌وی
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل
  • وزارت بهداشت ضرورتی برای تزریق واکسن گارداسیل نمی بیند
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل/ فعلا الزامی به تزریق همگانی نیست
  • شایع‌ترین بیماریهای متقاضیان حج تمتع خراسان رضوی فشارخون و دیابت است