Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه ترافیکی بامداد امروز در اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت چهار و ۳۰ دقیقه بامداد امروز به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید اقارب پرست حد فاصل تقاطع بزرگراه شهید میثمی و پل شهید ستاری بر اثر واژگونی یک دستگاه تریلر کشنده FH اتفاق افتاده است، ابراز داشت: در این حادثه کشنده از اتاق بار جدا شده و پس از واژگونی اتاق بار و ریزش محموله، بخشی از مسیر مسدود و کشنده در مسیر مخالف با دیوار بتنی حاشیه بزرگراه برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور استان اصفهان افزود: در حادثه دوم راننده سواری پراید که در مسیر اولیه تریلی در حال حرکت بوده است با عقب اتاق بار برخور و راننده دچار جراحت می‌شود.

وی ادامه داد: به منظور پیشگیری از بروز حوادث مشابه با پیگیری رفع نقص کمربندی سپاهان‌شهر به سمت شهر ابریشم به عنوان مسیر جایگزین انتخاب شد.

سرهنگ محمدی اضافه کرد: علت این دو حادثه در حادثه اول عدم توایی در کنترل به علت تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده کامیون کشنده نسبت به ابنیه راه و حاشیه راه بوده است.

وی افزود: در حادثه دوم علت حادثه به صورت مساوی به دلیل عدم توجه به جلو از جانب راننده سواری پراید و عدم‌ایمن سازی محیط از جانب راننده تریلی توسط کارشناسان پلیس تشخیص داده شد.

کد خبر 5308189

منبع: مهر

کلیدواژه: سانحه تصادف محمد رضا محمدی پلیس راهور ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا هفته دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه کرمانشاه واکسیناسیون کرونا اردبیل اربعین حسینی گرگان اربعین 1400 مجلس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۹۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۱۱ نفر در حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری در محور موته خبر داد.   به گزارش ایلنا؛ عباس عابدی، سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان، در مورد واژگونی اتوبوس مسافربری، اظهار کرد: حادثه واژگونی اتوبوس ساعت ۵ و ۱۹ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.   وی با بیان اینکه «این حادثه در موته قبل از سه راهی لایبید گزارش شده است»، افزود: ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و ۲ کد هلال احمر برای این حادثه اعزام شده است.   سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت ۱۱ نفر شامل ۹ مرد ۲۲ تا ۸۹ سال و دو زن ۲۰ و ۶۳ ساله در این حادثه، تصریح کرد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های امام حسین(ع) گلپایگان و حضرت محمد(ص) میمه منتقل شدند.   عابدی خاطرنشان کرد: یک مرد ۳۵ ساله از ۹ مردم مصدوم شده پس از دریافت مراقبت‌ها و خدمات اولیه درمانی سرپایی، عدم رضایت خود به انتقال به بیمارستان را به ماموران اورژانس اعلام کرد و ترخیص شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • واژگونی همزمان ۳ خودروی پژو در محور یاسوج به اصفهان/ مرگ ۳ راننده
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم