Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@15:14:18 GMT

شارژ بیشتر باتری در جدیدترین سری آیفون 13

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۰۱۸۵

مدل‌های جدید آیفون، هم‌اکنون از عمر باتری بیشتری برخوردار هستند و می‌توانند از ۱.۵ الی ۲.۵ ساعت ماندگاری بیشتری نسبت به آیفون ۱۲ داشته باشند. به‌همین دلیل، آن دسته از کاربرانی که به این موضوع اهمیت بیشتری می‌دهند، یا زمان زیادی را در خارج از منزل سپری می‌کنند و عمری باتری برای‌شان حیاتی است، می‌توانند به‌حای خرید ایفون ۱۲ رو به آیفون ۱۳ و مدل‌های مختلف آن بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمر طولانی مدت باتری از ترکیب باتری بزرگ‌تر، تغییر ساختار در قطعات داخلی، سیستم‌عامل iOS 15 و همچنین تراشه جدید A15 Bionic حاصل شده است و بنابراین، حتی با وجود پیشرفت فناوری در قطعات آن، بازهم باتری دچار پیشرفت شده است.

آیفون‌های جدید به مگ سیف هم مجهز هستند که حداثر ۱۵ وات شارژ را برای‌شان فراهم می‌کند. شارژ بی‌سیم Qi هم در این گوشی‌ها وجود دارد که حداکثر شارژ ۷.۵ وات را برای‌شان فراهم می‌کند. پورت شارژ USB هم برای کامپیوترها و آداپتورهای برق فراهم شده است و بنابراین، فناوری شارژ بسیار بهتر و بهینه‌سازی شده‌ای را در این سری می‌توانید تجربه کنید. همین فاکتورها، نشان می‌دهد که اگر اولویت باتری و میزان شارژ را داشته باشید، خرید مدل‌جدید با هر قیمت ایفون ۱۳ می‌تواند برای شما سود داشته باشد. می‌توانید از حالت هوشمند استفاده از گوشی هم بهره برده و در صورت عدم نیاز به فناوری 5G آن را به‌صورت خودکار به LTE تبدیل کرده و شرایط بهتری را تجربه کنید.

روند شارژ بهتر با آیفون ۱۳

می‌دانیم که آیفون ۱۳ دارای قابلیت شارژ سریع با آداپتور ۲۰ وات یا بالاتر است و البته باید آن را به‌صورت جداگانه خریداری کنید. همراه با آداپتور، آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ مینی و آیفون ۱۳ پرو می‌توانند تا ۵۰ درصد شارژ را تنها در عرض ۳۰ دقیقه دریافت کنند. آیفون ۱۳ پرو مکس هم می‌تواند این ۵۰ درصد را در زمان ۳۵ دقیقه دریافت کند که به دلیل بزرگ‌تر بودن باتری در این مدل، کاملا طبیعی است.

ادعاهای زیادی از طرف اپل در مورد باتری نیز صورت گرفته است که بعد از عرضه گوشی، کاملا می‌توانیم به آن پی ببریم. در واقع با پیکربندی شبکه و عوامل دیگر، میزان مصرف باتری مشخص شده و می‌توانید ماندگاری و روند شارژ را به‌صورت کامل بررسی کنیم. نتایج زمانی واقعی خواهند بود که چرخه شارژ انجام شده و بتوانیم در هنگام شرایط متفاوت صفحه نمایش، اجرای بازی و برنامه‌های مختلف و همچنین، پخش فیلم آن‌ها را تست کنیم. در نهایت، شما می‌توانید با بررسی قیمت ایفون ۱۳ یک مدل عالی انتخاب کرده و نیازهای خود را در قبال یک گوشی هوشمند، تا ۴ الی ۵ ساعت آینده مرتفع سازید.

خرید ایفون ۱۲ پرو مکس با بهترین قیمت

یکی از اتفاقاتی که با عرضه آیفون ‍۱۳ رخ خواهد داد، کاهش قیمت مدل‌های سال گذشته است. در همین راستا، خرید ایفون ۱۲ و مدل‌های مختلف آن را احتمالا می‌توانید با قیمت‌ پایین‌تری انجام دهید. آیفون‌های جدید هم‌اکنون دارای به‌روز و ترند بازار هستند و از طریق شرایط ویژ‌ه‌ای که بازرگانی سیب برای شما فراهم می‌کند، می‌توانید به راحتی این خرید را تنها با پرداخت ۴۰ درصد از مبلغ کل گوشی به‌صورت پیش پرداخت و مابقی اقساطی، صاحب آن شوید. با این شرایط، دیگر نیازی به چندین سال صبر کردن و خرید گوشی موردعلاقه شما نخواهد بود و در روز اول ورود به ایران، می‌توانید صاحب آن شوید.

خرید ایفون ۱۲ پرو مکس هم می‌تواند حس و حال کار با اکونومی جدید اپل را به شما بدهد. چرا که تغییرات نسبت به سال گذشته بسیار پایین بوده و همان امکانات آیفون ۱۳ در این گوشی هم وجود خواهد داشت. مدل ۲۵۶ گیگابایتی و مدل‌های دیگر را می‌توانید با قیمت مناسبی خریداری کرده و اقساط آن را طی ۳ الی ۱۲ ماه پرداخت کنید. بازرگانی سیب، شرایط بسیار ساده‌ای برای شما فراهم کرده است تا بتوانید خرید بدون دغدغه را تجربه کنید. بنابراین تنها با یک دسته چک و کارت شناسایی، می‌توانید خرید ایفون ۱۲ در مدل‌های مختلف را به‌راحتی انجام دهید.

قیمت‌گذاری مشابه آیفون ۱۳ نسبت به سال گذشته

یکی از مواردی که تقریبا در طی چند سال گذشته ثابت بوده است،‌ قیمت گذاری آیفون‌های جدید است. قیمت ایفون ۱۳ هم بنا به مدل‌های مختلفی که حافظه‌های داخلی آن‌ها خواهند داشت، روند مشابهی نسبت به سال گذشته دارند. ایفون ۱۳ از ۷۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده و قیمت ایفون ۱۳ مینی هم از ۶۹۹ دلار شروع می‌شود. ایفون ۱۳ پرو مکس از ۹۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده و قیمت ایفون ۱۳ پرو مکس هم از ۱۰۹۹ دلار به بالا خواهد بود. مدل‌های یک ترابایتی از آیفون‌های پرو یقینا قیمت بالاتری خواهند داشت و بسته به نیاز خود به حافظه جانبی، می‌توانید نسبت به خرید آسان هرکدام از آن‌ها اقدام کنید.

جالب است بدانید که با عرضه آیفون ۱۳، شما می‌توانید از سیستم‌عامل جدید iOS 15 هم استفاده کرده و به امکانات جدید آن دسترسی داشته باشید. این نسخه از سیستم‌عامل، روی تمام المان‌های آیفون‌های جدید تاثیرگذار است و بیشترین تاثیر آن هم در زمینه باتری خواهد بود. می‌دانیم که برای شارژ بیشتر و استفاده از عمر باتری بالاتر در گوشی‌های سری جدید، شما می‌توانید از خدمات گسترده iOS 15 به‌صورت کاملا پیشرفته استفاده کرده و روند بهتری در استفاده از گوشی را تجربه کنید. بنابراین، با این سیستم‌عامل، هرچه بیشتر می‌توانید به سمت استفاده از ایفون ۱۳ برای یک روز کامل به پیش بروید.

آیا آیفون ۱۳ عمر باتری بهتری دارد؟

جواب ما مثبت است. طبق برآوردهایی که اپل از باتری‌های خود داشته است و اتفاقا در طی رویداد هم به آن اشاره کرد. آیفون ۱۳ از عمر باتری ۱.۵ الی ۲.۵ ساعت بهبود یافته نسبت به سری گذشته برخوردار خواهد بود. آیفون ۱۳ مینی، ۱.۵ ساعت افزایش عمر نسبت به آیفون ۱۲ مینی خواهد داشت. آیفون ۱۳ پایه، نسبت به آیفون ۱۲ پایه، دارای ۲.۵ ساعت عمر بیشتر خواهد بود. آیفون ۱۳ هم ۱.۵ ساعت نسبت به خرید ایفون ۱۲ پرو دارای عمر بیشتری خواهد بود. در نهایت به آیفون ۱۳ پرو مکس می‌رسیم که به‌میزان ۲.۵ ساعت عمر باتری بهتری نسبت به همتای خود در سری ۱۲ را تجربه می‌کند.

همین ارقام به ظاهر کوچک، بسیار تاثیرگذار خواهند بود و اساسا، هنگام پخش فیلم، تجربه بازی و استفاده از محصول در فضای بیرون، کاربرد این عمر باتری را بیشتر حس خواهید کرد. شما دو برابر تجربه بهتری از پخش فیلم در ایفون ۱۳ پرو مکس خواهید داشت و این موضوع را می‌توانیم یک جادوی تمام عیار از اپل بدانیم. با خرید ایفون ۱۳ پرو مکس می‌توانید به تمامی این قابلیت‌ها دست پیدا کنید و برای این منظور، می‌توانید از پرداخت اقساطی بازرگانی سیب استفاده کرده و روند بسیار آسانی را بدون نیاز به پرداخت هزینه یکجا گوش، تجربه کنید.

معماری جدید در ایفون ۱۳

اپل از معیارهای دیگری هم برای بهبود عمر باتری خود استفاده کرده است که سبب می‌شود، پخش موسیقی و پخش فیلم آفلاین، شرایط بهتری را در گوشی داشته باشد. تفاوت‌ها البته چندان هم زیاد نخواهد بود، اما بدیهی است که در آینده، موارد زیادی برای تست وجود خواهد داشت و می‌توانید در برخی از جنبه‌های مهم، عملکرد باتری شگفت انگیزی را انتظار داشته باشید. اپل در مقایسه با سری آیفون ۱۲ سال گذشته خود، باتری‌های بزرگ‌تری را در آیفون ۱۳ جای داده است. این روند با تغییر در ساختار کلی گوشی بوده است و با جابه‌جایی برخی از قطعات، شاهد این هستیم که جای بیشتری برای باتری بزرگ‌تر هم فراهم شده است.

این شرکت از ظرفیت‌های باتری خود رونمایی نمی‌کند و باید منتظر عرضه رسمی این گوشی‌ها باشیم تا با تست، رقم اصلی ظرفیت باتری به میلی آمپر ساعت مشخص شود. نکته جالب در مورد ایفون ۱۳، باتری بزرگ‌تر آیفون ۱۳ پایه نسبت به آیفون ۱۳ پرو است. بزرگ‌ترین باتری را یقینا آیفون ۱۳ پرو مکس دارد و آیفون ۱۳ مینی نیز تقریبا از ۱۰ درصد باتری بزرگ‌تری نسبت به آیفون ۱۲ مینی استفاده می‌کند. مدل‌های آیفون ۱۳، عمر باتری را بهبود بخشیده‌اند و باید منتظر عرضه رسمی آن‌ها بمانیم تا مشخص شود که این گوشی‌ها مشکلی در تخلیه سریع‌تر باتری خواهند داشت یا خیر.

منبع: فردا

کلیدواژه: بازرگانی سیب آیفون 13 آیفون 12 آیفون 12 پرو مکس ایفون ۱۳ پرو مکس نسبت به آیفون ۱۲ آیفون های جدید خرید ایفون ۱۲ مدل های مختلف باتری بزرگ تر قیمت ایفون ۱۳ استفاده کرده آیفون ۱۳ پرو آیفون ۱۳ آیفون ۱۳ سیستم عامل تجربه کنید قیمت گذاری سال گذشته عمر باتری پخش فیلم ۲ ۵ ساعت ۱۳ مینی گوشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۹ فروردين

ایتنا - بیت‌کوین بعد از مدتی نزول اندکی افزایش یافت.
بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۳.۳۸ درصد افزایش یافته است و در زمان نگارش این مطلب به ۶۴هزار و ۱۹۶.۳۸ دلار معامله می‌شود که این رقم ۷.۰۹ درصد کمتر از هفته گذشته است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، دومین توکن محبوب، اتریوم، نسبت به دیروز سه درصد افزایش یافته و به ۳۱۱۹.۸۱ دلار معامله می‌شود و نسبت به هفته گذشته ۱۱.۳۰ درصد کاهش یافته است.
ارزش بازار بیت‌کوین و اتریوم به ترتیب ۱۲۶۲ و ۳۷۳ میلیارد دلار است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۲ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۱.۷۸ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۴.۲۵ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۱۰ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۹۵.۶۲ میلیارد دلار است که ۱۹.۲۸ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۷.۳۲ میلیارد دلار است که  ۷.۶۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۹۰.۰۹ میلیارد دلار است که ۹۴.۲۲ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی
این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.
۱- بیت‌کوین
قیمت: ۶۳ هزار و  ۹۰۶.۷۱ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۸۵ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۷.۵۸ درصد کاهش
۲- اتریوم
قیمت: ۳۰۹۲.۳۱ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۲۲ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۲.۵۶ درصد کاهش
۳- تتر
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۵ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۴ درصد افزایش
۴- بایننس کوین
قیمت: ۵۴۲.۹۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۳۲ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۶.۷۱ درصد کاهش
۵-  سولانا
قیمت: ۱۴۰.۱۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۲۵ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۸.۴۵ درصد کاهش
۶- یو اس دی کوین
قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد کاهش
۷-  ریپل
قیمت: ۰.۴۹۸۵ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۹۵ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱۸.۴۰ درصد کاهش
۸ – تون کوین
قیمت: ۶.۵۷ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۲.۸۹ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۲.۰۵ درصد کاهش
۹- دوج کوین
قیمت: ۰.۱۵۶۱ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۰.۸۹ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۷.۹۷ درصد کاهش
۱۰-  کاردانو
قیمت: ۰.۴۵۹۱ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۳ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۲۱.۸۲ درصد کاهش

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت شاهین کارکرده در بازار
  • قیمت گوشی نوکیا مجیک مکس امروز (۳۰ فروردین) + قیمت و تاریخ عرضه
  • قیمت گوشی سامسونگ s24 ultra (۳۰ فروردین) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra
  • اموزش فرمت کردن فلش مموری، رم و هارد لپ تاپ
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • آیفون ویژه طرفداران پدرخوانده و پیکی بلایندرز/ عکس
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۹ فروردين
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
  • روش های بازکردن قفل گوشی
  • خطرات و عوارض باتری به باتری خودرو