Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در نشست داخلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر تصویب شد اما برابر آنچه که در ذهن من و شما است این است که دولت(یازدهم) حاضر نشد آن را ابلاغ کند و از ناحیه رئیس مجلس وقت ابلاغ شد، یعنی راه قانونی خود (از طریق ریاست جمهوری) را طی نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: در گذشته شرایطی بود که گفتند ما به زور نمی‌توانیم مردم را به بهشت ببریم اما یک لغزش‌گاه برای اینکه مردم به سمت جهنم بروند فراهم شدکه آن هم ابلاغ سند مفتضح ۲۰۳۰ بود که در جای جای کشور از جمله خراسان‌جنوبی چراغ خاموش نسبت به اجرای آن عمل می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌‌جنوبی یادآور شد: بعد از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لغو سند ۲۰۳۰، شورای فرهنگ عمومی مصوبه‌ای داشت بر لغو سند ۲۰۳۰ که دولت گذشته آن را ابلاغ نکرد تا دوره‌اش تمام شد و چند شب گذشته دولت سیزدهم لغو آن را ابلاغ کرد.

عبادی با اشاره به اینکه در حوزه گردشگری با جریانات مختلفی در سطح کشور و بیش از همه در خراسان‌جنوبی رو به رو بودیم، مطرح کرد: نفوذ در جریانات محیط زیست و گردشگری از ناحیه بیگانه وجود داشت.

وی ادامه داد: در مسئله گردشگری که آن همه مفاسد، خون دل و هزینه داشت آقای ضرغامی اولین صحبتش این بود که گردشگری ما باید گردشگری دینی و ارزشی باشد پس ما کسی داریم که می‌شود با او صحبت کرد در گذشته با که صحبت می‌کردیم؟

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه باید خودتان را برای استقبال از دولت جدید آماده کنید، تبیین کرد: باید عناصری که می‌خواهند در جریان امر به معروف و نهی از منکر ورود پیدا کنند با کارشناسی درست و آشنایی با موارد وارد شوند و آموزش دیده باشند و طبق آموزش عمل کنند.

عبادی با اشاره به اینکه دیکته ما امر به قانون و نهی از قانون‌شکنی است که این قضیه نسبت به مسئولین مطالبه‌گری و نسبت به مردم تذکر است، اضافه کرد: قانون چیزی است که چه بنده، چه مقام قضایی، چه پلیس، چه مقام سیاسی، چه مقام قانونی باید تابع آن باشند.

وی گفت: مردم از قانون‌شکنی، دزدی و اختلاس رنج می‌برند، فضای حقیقی و فضای مجازی همه درست شدنی است و وزیر ارتباطات دولت سیزدهم مسئله فضای مجازی را کنترل می‌کند لذا مطمئن باشید در هیچ کشوری به گونه‌ای که در کشور ما امتیازات فضای مجازی را به دشمن دادند و جلوی اقدامات صحیح را غیر مستقیم گرفتند نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی تأکید کرد: از رسانه‌های مکتوب، ملی و تریبون‌های مختلف به مردم آماده‌باش دهید که مردم امروز کشور به شما برگشته و اصل مردم و منافع مردم است تا مردم هوشیار باشند و گول نخورند.

عبادی حضور رئیس‌جمهور جهت شرکت در اجلاس سران سازمان همکاری شانگ‌های به تاجیکستان را بلای جان آمریکا دانست و مطرح کرد: قدرت آسیا به صورت پیوسته خودی نشان می‌دهد و دیگر امید آن‌ها را برای همیشه از بین می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: جایگاه ایران اسلامی امروز نه تنها در منطقه بلکه حتی در خود کشورهای اروپایی و آمریکایی یک جایگاه تعیین کننده است لذا آینده متفاوت و قرائن حاکی است که این انقلاب باید به انقلاب حضرت مهدی(ع) وصل شود.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: سند 2030 آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دولت روحانی لغو سند 2030 خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۰۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وظیفه خیران یا کوتاهی مسئولان؟

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان،آقای حاج حسین منصوری به یاد همسر مرحومش  و قربانیان حوادث ترافیکی،  اقدام به زیرسازی برخی معابر زرند کرده است.
جاده کمربندی زرند رفسنجان،یکی از پرحادثه ترین جاده های زرند محسوب میشود که با این اقدام خیرخواهانه،برخی نقاط حادثه‌خیز آن برطرف میشود.
همچنین در  تصادفات پارسال حوزه زرند ۱۹۱۴ نفر مجروح  و ۲۶نفر نیز در این سوانح  کشته شدند.

دیگر خبرها

  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • کلاف سردرگم واردات خودروهای کارکرده/ چرا کسی اجرای قانون را گردن نمی‌گیرد؟
  • بارش‌های کشور در سال گذشته چطور بود؟/ پاسخ احد وظیفه
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • کلاف سر در گم واردات خودروهای کارکرده/ چرا کسی اجرای قانون را گردن نمی‌گیرد؟
  • ۲۰۰ میلیارد تومان برای رفع تنش آبی در طبس ابلاغ شد
  • اصفهک، روستایی کویری که در مسیر جهانی شدن است
  • اصفهک؛ سفری به عمق زیبایی در دل کویر/ روستایی مطرح در سطح جهانی
  • وظیفه خیران یا کوتاهی مسئولان؟
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند