Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@10:58:12 GMT

«واحد مبارزه با پولشویی» به تلویزیون آمد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۰۴۷۷

«واحد مبارزه با پولشویی» به تلویزیون آمد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  این فیلم سینمایی محصول 2018 هنگ کنگ است که لوئیس کو، جولین چیونگ و کوین چنج در مقابل دوربین دیوید لم نقش آفرینی می کنند.

این فیلم درباره شخصیت  "لوک چیلیم" رئیس واحد مبارزه با پول شویی است که بسیار هم در کارش جدی است. او به دنبال دستگیری یک باند بزرگ پول شویی است که به صورتی اتفاقی از طرف واحد مبارزه با جرائم دستگیر و متهم به گرفتن رشوه ۱۲ میلیونی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوک که  از کارش معلق شده ،تلاش خود را برای بی گناهی آغاز می کند. او زنی را که به واحد مبارزه با جرائم رفته و در مورد او شهادت دروغ داده را پیدا می‌کند و بعد هم با سرنخ‌هایی که به دست می‌آورد...

۵۸۵۸

کد خبر 1556245

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تلویزیون برنامه های تلویزیونی واحد مبارزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۰۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوان همدانی پس انداز خود را صرف آزادی یک زندانی کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، یدالله روحانی منش افزود: هر چند پس انداز این دختر نوجوان اندک و ناچیز بود، اما نفس این کار در این سن و سال بسیار ارزشمند و تحسین برانگیز است.

او تصریح کرد: یک ماه نخست امسال ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد با کمک خیران، آورده مددجو، پرداخت تسهیلات و گذشت شاکی آزاد شدند که ۲ تن از آن زندانیان زن بودند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: ۲۳۲ زندانی جرائم غیر عمد شامل ۲۱۸ مرد و ۱۴ زن سال گذشته در این استان با کمک خیران و فعالیت‌های ستاد دیه و با پرداخت ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

یدالله روحانی منش افزود: این افراد شامل ۱۵۴ محکوم مالی، سه زندانی ناتوان در پرداخت دیه، ۷۴ زندانی مهریه و یک زندانی ناتوان در پرداخت نفقه می‌شود.

او تصریح کرد: شماره حساب‌های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ بانک ملت، شماره حساب ۳۳۲۲۴۳۸۳۱۰۳۸۷۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ بانک انصار آماده دریافت کمک‌های شهروندان است.

دیگر خبرها

  • داده نمای قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
  • آیا زورگیری و جرائم خشن در تهران افزایش داشته است؟
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند
  • برگزاری نمایشگاهِ عکسِ به نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • ستاد امر به معروف کارش بگیر و ببند نیست/ بیش‌تر فیلم‌های درگیری هنجارشکنان حجاب، قدیمی است
  • اجرای تکالیف قانون مبارزه با پولشویی وارد فاز جدیدی شد
  • نوجوان همدانی پس انداز خود را صرف آزادی یک زندانی کرد
  • پولشویی آمریکایی-اسرائیلی در لیگ برتر انگلیس