Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ باز هم در ترکیب این تیم درخشان ظاهر شد.

به گزارش پارس فوتبال، فصل برای رابرت لواندوفسکی به بهترین شکل ممکن آغاز شده و او مانند سال های قبل از همان ابتدای فصل نام خود را به عنوان یکی از گلزنان برتر معرفی کرده است. ستاره ۳۳ ساله و لهستانی هفته گذشته و در دیدار مقابل بارسلونا دو بار دروازه این رقیب نامدار را در استادیوم نوکمپ باز کرده و عامل اصلی برتری درخشان بایرن مونیخ لقب گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما تیم یولیان ناگلزمان دیروز و در ادامه نتایج بسیار خوب خود موفق شد به هفت گل در بوندسلیگا از سد بوخوم عبور کند و رابرت لواندوفسکی در این دیدار نیز موفق به گلزنی شد. در دقیقه ۶۱ نیمه دوم بود که این گلزن قهار با موقعیت شناسی خود در فضای مناسبی قرار گرفته و در مقابل دروازه خالی بوخوم توانست نام خود را در بین فهرست گلزنان تیمش ثبت کند.

رابرت لواندوفسکی پس از گلزنی برابر بوخوم حالا مقابل ۱۸ تیم فعلی بوندسلیگا موفق به باز کردن دروازه حریف شده است. همچنین این ستاره لهستانی در ۱۹ بازی رسمی متوالی در تمامی رقابت ها برای بایرن مونیخ گلزنی کرده است که در مقایسه با بهترین بازی عملکرد لیونل مسی در ترکیب بارسلونا (۱۰ دیدار پیاپی) و کریستیانو رونالدو در لباس رئال مادرید (۱۲ مسابقه متوالی) رکورد فوق العاده ای محسوب می شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بایرن مونیخ رابرت لواندوفسکی بوخوم لیونل مسی کریستیانو رونالدو بایرن مونیخ بوخوم رابرت لواندوفسکی کریستیانو رونالدو لیونل مسی رابرت لواندوفسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۰۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ پرسپولیس در جدیدترین رده بندی سایت footballalphabet «بهترین تیم باشگاهی ایران» شد و در رده هفتم فوتبال آسیا ایستاد.پرسپولیس در این فصل از لیگ برتر کشورمان با ارزش ۱۴.۴۸ میلیون یورو با فاصله یک میلیون یورویی از استقلال گران ترین تیم ایران است.

بیشتر بخوانید: پیشکسوت استقلال: با این روند صدر جدول را از دست می‌دهیم

استقلال و پرسپولیس در این فصل لیگ برتر فوتبال ایران رقابت نزدیکی را دارند و اکنون با گذشت ۲۴ هفته از لیگ آبی پوشان با ۵۳ امتیاز صدرنشین هستند و سرخ پوشان هم با امتیاز کمتر یعنی ۵۲ امتیاز در رده دوم قرار دارند.

این رسانه آماری گزارش می دهد که پرسپولیس نسبت به رده بندی سابق یک پله سقوط داشته و در رده ۸۲ جهان ایستاده است. در مقابل استقلال با ۲ پله صعود در رده ۱۶۱ دنیا قرار دارد.بر اساس گزارش footballalphabet، پرسپولیس در رده فوتبال آسیا ۹ پله بالاتر از استقلال ایستاده و در رده بندی جهانی هم فاصله سرخ ها از آبی پوشان ۷۹ پله است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228073 برچسب‌ها پرسپولیس تهران استقلال تهران

دیگر خبرها

  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • سردار ستاره اصلی رم: فرصت بدهید گل می‌زنم!‏
  • جود بلینگام و ثبت یک رکورد منحصربه‌فرد در ال‌کلاسیکوها
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • آمارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر| رشد قابل اعتنای گلزنی با حفظ رکورد دروازه‌بان استقلال
  • رئال مادرید ۱ - بارسلونا ۱ / گزارش لحظه به لحظه
  • رکورد تاریخی ال‌کلاسیکو در اختیار بازیکنی غیرمنتظره
  • حمله بلینگام به رکورد رونالدو در ال‌کلاسیکو
  • یک اتفاق نادر؛ سرخیو بوسکتس برای تیمش گل می‌زند! + عکس