Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@16:41:10 GMT

آمادگی ناوگان اتوبوس‌رانی در صورت بازگشایی مدارس

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۰۸۱۱

آمادگی ناوگان اتوبوس‌رانی در صورت بازگشایی مدارس

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از آمادگی ناوگان موجود اتوبوسرانی در صورت بازگشایی مدارس خبر داد.

ایمان غنی زاده در جلسه هماهنگی بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها با اعلام این خبر گفت: هم‌زمان با آغاز سال‌تحصیلی جدید و در صورت بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و متعاقب آن افزایش سفرهای درون‌شهری، اتوبوسرانی تبریز با بسیج تمامی امکانات موجود با بیش‌ترین تعداد ناوگان به امر جابجایی شهروندان محترم به‌خصوص دانش‌آموزان و دانشجویان عزیز خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: همه کارکنان معاونت بهره‌برداری در حالت آماده‌باش خواهند بود و پایانه‌ها و طول مسیرها توسط مرکز کنترل هوشمند، گشت‌های انتظامی و مسئولان امور حرکت مدیریت و کنترل خواهد شد تا در مسیرهایی که دچار کمبود هستیم در مواقع پیک مسافر از اتوبوس‌های واحد گشت جهت برطرف شدن مشکل بهره ببریم.

وی ادامه داد: همچنین اتوبوس‌های بخش خصوصی نیز از لحاظ نظافت ظاهری و داخلی مورد بازدید قرار گرفته و با هماهنگی معاونت فنی نسبت به نظافت اتوبوس‌های بخش خصوصی اقدام می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه بیان کرد: به‌منظور ارائه خدمات مطلوب در صورت بازگشایی مدارس، همه پرسنل این شرکت بدون مرخصی در سر کار حاضر خواهند شد و حوزه فنی شرکت واحد نیز در حالت آماده‌باش بوده و همه اتوبوس‌ها همچون قبل، به صورت شبانه مورد بازبینی و سرویس فنی مستمر قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به این‌که با تلاش‌های معاونت فنی شرکت واحد، هیچ اتوبوس متوقفی وجود ندارد، عنوان کرد: سرویس فنی (اورهال بودن) و نظافت اتوبوس‌ها یکی از اساسی‌ترین کارهای شرکت است و کارکنان مربوطه نیز به طور شبانه‌روزی در مدت‌زمان تعریف شده، نسبت به سرویس فنی و تمیز کردن و نظافت اتوبوس‌ها و سایه‌بان‌های سطح شهر اقدام می‌کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، غنی زاده گفت: با همکاری بهره‌برداران و با ابلاغ تفاهم‌نامه بین سازمان برنامه و بودجه و شهرداری تبریز و صندوق کارآفرینی امید، تا پایان سال همه اتوبوس‌هایی که نیاز به بازسازی دارند مورد تعمیر، بازسازی و راه‌اندازی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اتوبوسراني شرکت واحد اتوبوس رانی صورت بازگشایی مدارس شرکت واحد اتوبوس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۰۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: برای نوسازی دستگاه‌های کارتخوان قدیمی اتوبوس‌ها قراردادی بستیم تا همه دستگاه‌های قدیمی را نوسازی کنیم.

مهدی علیزاده افزود: ۱۶۲ دستگاه از کارتخوان‌ها در ایستگاه اتوبوس‌های تندور نصب شده و فعالند و نرم افزار‌های لازم نیز بر روی آنها نصب شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: این دستگاه‌ها براساس قیمت مصوب شورای شهر تهران درخصوص افزایش کرایه اتوبوس‌ها در حال فعالیت است و مردم اگر کارت بزنند بر اساس قیمت‌های جدید از کارت آنها کسر می‌شود.

مهدی علیزاده افزود: در اتوبوس‌های قدیمی و بخش خصوصی هم نصب این دستگاه‌ها آغاز شده است و تا کنون هزار دستگاه نصب شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: برخی دستگاه‌های کارتخوان، یکسری ایراد‌های نرم افزاری دارد که سازمان فناوری شهرداری قول داده تا پایان این ماه اشکال‌ها را برطرف کند.

مهدی علیزاده افزود: میانگین کرایه حمل و نقل اتوبوس‌ها ۲۵ درصد افزایش یافته است.

وی گفت:سال گذشته ورودی خطوط ۱۸۰۰ تومان بود و براساس ۵ کیلومتر پیمایش ۴۵۰ تومان اضافه می‌شد و امسال ورودی ۲۲۰۰ شده است و براساس ۵ کیلومتر پیمایش ۲۵۰ تومان اضافه می‌شود یعنی در مقایسه با سال گذشته قیمت‌ها کاهشی بوده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: تاکنون درباره دریافت کرایه بیشتر از قیمت مصوب، تخلفی به ما گزارش نشده و درصورت گزارش با تخلفات احتمالی برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۶۲ درصدی تولید انرژی در نیروگاه ری
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران