Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سعیده نیاوند سرپرست تیم کبدی بانوان خراسان شمالی  گفت: رقابت‌های به صورت منطقه‌ای و انتخابی تیم ملی برگزار خواهد شد؛ تیم استان پس از پذیرش تیم‌ها و قرعه کشی رقبای خود را خواهد شناخت.

نیاوند با بیان اینکه بازیکنان با انگیزه مضاعفی پس از چند سال در این رقابت‌ها حضور می‌یابند، افزود:خراسان شمالی در این رقابت با تیم‌های گلستان، سمنان و خراسان رضوی مسابقه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سرپرست تیم کبدی بانوان خراسان شمالی تیم بانوان استان در محل مسابقات حضور دارند و مسابقات از امروز یکشنبه ۲۸ لغایت ۳۰ شهریور ماه به میزبانی استان قم برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات کبدی بانوان اخبار ورزشی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۰۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی اعلام شد

 پس از برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا و گزینشی قاره آسیا، کادر فنی بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی تصمیمات خود را برای مشخص شدن ملی پوشان اوزان ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پارس و ملی پوش وزن ۸۲ کیلوگرم به جهت حضور در رقابت‌های اوزان غیر المپیکی در وزن ۸۲ کیلوگرم را به شرح زیر اعلام کرد:

۶۰ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان امیررضا ده بزرگی و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می‌شوند.

۶۷ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی به این مسابقات اعزام می‌شوند.

۸۲ کیلوگرم: ۱- با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال‌های اخیر در وزن ۷۷ کیلوگرم و ۲- عدم حضور وی در چرخه انتخابی تیم ملی به دلیل محرومیت، مقرر شد با توجه به عملکرد ضعیف کشتی گیران وزن ۸۲ کیلوگرم، در چارچوب اختیارات کادر فنی، به آقای گرایی شانس مجددی در این وزن اهداء شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

نکته مهم: پس از رقابت‌های رنکینگ مجارستان، ارزیابی فنی کادر فنی از عملکرد نفرات فوق، انجام پذیرفته و پس از آن در مورد ملی پوشان این اوزان تصمیم گیری خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • انتخابی المپیک پاریس| رکوردشکنی پرورش نیا در تراپ بانوان
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی اعلام شد
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • رقابت بیش از ۲ هزار کاراته کا در پیکار‌های انتخابی تیم ملی بانوان در همدان
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی
  • برگزاری نخستین انتخابی تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ۱۴۰۳
  • فاطمه مجلل هم المپیکی شد
  • اعزام ۸۵ زائر خراسان شمالی به حج عمره
  • اولین سهمیه المپیک قایقرانی نصیب فاطمه مجلل
  • کسب اولین سهمیه قایق دونفره در تاریخ قایقرانی ایران