Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رئیس امور حسابرسی داخلی شرکت ملی گاز ایران اظهار کرد: ارزیابی و بهبود اثربخشی فرآیندها و سرانجام یاری رساندن به سازمان در دستیابی به اهداف، به‌ویژه در شرایط کنونی حاکم بر کشور، از وظایف کلیدی و بسیار مهم حسابرسی است
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمدرضا هادی گفت: ما بر این باوریم که به‌عنوان حلقه‌ای از زنجیره شرکت ملی گاز ایران، باید بتوانیم به‌خوبی با هم همکاری کنیم تا بتوانیم به مسیرهای بهتر برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع به آن معناست که اصلاح فرآیندها در سازمان برای ما بسیار مهم است. این موضوع از آن روست که ارزیابی و بهبود اثربخشی فرآیندها و سرانجام یاری رساندن به سازمان در دستیابی به اهداف، به‌ویژه در شرایط کنونی حاکم بر کشور، از وظایف کلیدی و بسیار مهم حسابرسی است که باید به نحو احسن انجام شود.
وی با بیان اینکه با وجود شرایط سخت همه‌گیری ویروس کرونا و محدودیت‌های سفر به شرکت‌های مختلف در استان‌ها به‌منظور ارزیابی و بررسی موارد، این مهم پارسال و امسال، با استفاده از نرم‌افزارهای مالی، نیروی انسانی یا سیستم جامع نفت، انجام شده و می‌شود، ادامه داد: بررسی آماری در این زمینه نشان می‌دهد عملکرد شرکت در سال 1399، هم به لحاظ کمیت و هم به لحاظ کیفیت، بسیار مطلوب و قابل توجه بوده است.
رئیس امور حسابرسی داخلی شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: این روند برای امسال نیز با تأکید بر فرآیندمحوری تداوم دارد و در تلاشیم برای همه حوزه‌ها تعریف فرآیندی داشته باشیم.
هادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری قابل قبول مجمع عمومی عادی سالانه شرکت‌های تابع اظهار کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا و مسائل مبتلا به آن، همه نشست‌های مجمع غیر از یک شرکت، حضوری برگزار و عملکرد شرکت‌ها به نسبت سال پیش از آن، مطلوب ارزیابی شد.
وی مدنظر قرار دادن فرآیندها را یکی از شاخص‌های حسابرسی داخلی در ارزیابی‌ها خواند و گفت: همین موضوع برای ما انگیزه‌ای شد تا در این بخش، سرمایه‌گذاری بیشتری داشته باشیم.
رئیس امور حسابرسی داخلی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به مستند نظام‌نامه حسابرسی داخلی مصوبه هیئت‌مدیره شرکت ملی گاز ایران که منطبق بر نقش، اهداف، جایگاه سازمانی، برنامه‌ها و وظایف محوله و مسئولیت‌های سازمانی و حرفه‌ای این امور است، توضیح داد: این اقدام‌ها با هدف حصول اطمینان از نحوه صحیح اجرای برنامه‌ها، فعالیت‌ها و بودجه‌بندی‌های شرکت انجام می‌شود تا سازمان، بهبود و اصلاح فرآیندها در بخش‌های مختلف را که لازمه پیشرفت سازمانی است، به تماشا بنشیند.
هادی در پایان، پیشرفت در عملکرد شرکت‌ها را با توجه به سیستم جامع مالی در حال اجرا در شرکت ملی گاز ایران، مطلوب توصیف کرد و گفت: در این زمینه، پیشرفت خوبی همراه با بهبود فرآیندها شاهد بودیم و امیدواریم بتوانیم با تلاش بیشتر، این حوزه را از خوداظهاری، به رسیدگی در شرکت‌ها ارتقا دهیم و گزارش آن را به مدیرکل حسابرسی امور مجامع وزارت نفت برسانیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حسابرسی داخلی شرکت ملی گاز ایران شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۰۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، خبرگزاری رویترز به نقل از جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید این کشور علیه ایران خبر داد.

رئیس‌جمهور آمریکا در شرح تحریم‌های جدید علیه ایران افزود که این تحریم‌ها فرماندهان و نهادهای مرتبط با سپاه پاسداران ایران را هدف قرار داده است. 

جو بایدن تصریح کرد: آمریکا در خصوص تحریم‌های جدید علیه ایران با کشورهای عضو گروه هفت هماهنگ است و متحدان ما تحریم‌ها و اقدامات بیشتری را علیه برنامه نظامی بی‌ثبات کننده ایران وضع خواهند کرد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا هم اعلام کرد که ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را در واکنش به حمله ایران به اسرائیل در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. 

این وزارتخانه افزود که پنج شرکت را که برای شرکت فولاد خوزستان مواد اولیه فراهم می‌کردند، تحریم کرده است. 

بر اساس ادعای وزارت خزانه داری آمریکا، نهادها و افرادی که تحریم شده اند، به ایران در زمینه تولید و گسترش برنامه پهپادی کمک می‌کردند.

وزارت دارایی آمریکا نیز اعلام کرد که تحریم‌هایی را علیه برنامه پهپادی و صنعت فولاد و شرکت‌های خودروسازی ایران به اتهام نقش داشتن در حمله به اسرائیل تحریم کرده است.

کد خبر 6082045

دیگر خبرها

  • بهره گیری از ظرفیت مغفول سازمان بورس در اردبیل
  • راه‌اندازی تعمیرگاه مخصوص خودرو‌های برقی در پایتخت
  • راه‌اندازی تعمیرگاه مخصوص خودرو‌های برقی درپایتخت
  • تحریم‌های جدید وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه ایران
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در مهریز
  • ۲۱ هزار نوآموز کردستانی در پایگاه‌های سنجش ارزیابی شدند
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • مدیرعامل راه آهن: اهل شفافیت هستیم نه آرایش حساب + فیلم
  • منع واردات کالاهای تولید داخلی/ حمایت بیشتر از تولید داخل با مشارکت ذینفغان 
  • تشریح برنامه‌های ارتش زنجان در روز نیروی زمینی