Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان گوهری راد روز یکشنبه در حاشیه افتتاح مدرسه ۶ کلاسه خیری روستای قزلجه ماتی گنبدکاووس به خبرنگاران اظهارداشت: استان گلستان ۲۲ هزار فرهنگی شاغل دارد که در کنار افراد واجد شرایط، کل جمعیت جامعه هدف این مجموعه برای تزریق واکسن حدود ۲۶ هزار و ۷۰۰ نفر است.

وی افزود: واکسیناسیون دانش آموزان گلستانی نیز بر اساس نظر دانشگاه علوم پزشکی استان و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی انجام می‌شود و طبق گفته وزیر بهداشت به زودی این اتفاق خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از کمک خیران به بهبود آموزش و کمک به دانش آموزان نیازمند، گفت: سال گذشته حدود پنج هزار تبلت و گوشی هوشمند با همکاری سایر نهادها و بخش‌های مختلف تهیه و میان دانش آموزان استان توزیع شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: چند روز قبل نیز ۱۰ هزار بسته لوازم التحریر با کمک بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی تهیه و میان دانش آموزان نیازمند استان توزیع شد.

گوهری راد گفت: خیلی از موسسات و نهادهای خیری شهرستان‌ها به صورت مستقل با تهیه اقلام آموزشی به دانش آموزان کمک می‌کنند که ضمن قدردانی از نگاه بلندشان، از آنان درخواست داریم برای توزیع عادلانه این اقلام با مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خود هماهنگ باشند. 

وی جمعیت دانش آموزی امسال استان گلستان را ۳۸۸ هزار نفر پیش بینی کرد و گفت: تاکنون بیش از ۹۳ درصد دانش آموزان استان ثبت نام کردند.

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز در این مراسم گفت: مدرسه ۶ کلاسه روستای قزلجه ماتی با زیربنای ۵۴۰ متر مربع و ۲ هزار و ۸۴۳ متر مساحت زمین با هزینه تقریبی ۳۰ میلیارد ریال احداث شد.

کمال‌الدین نظرنژاد افزود: ۵۰ درصد از هزینه ساخت این مدرسه توسط موسسه خیریه کودکان ایران زمین مستقر در تهران پرداخت شد.

وی اظهارداشت: همچنین سه مدرسه خیرساز دیگر هر کدام با ظرفیت ۶ کلاس درس و در مقطع ابتدایی در روستاهای "آق قایه، ارمی آباد و پشه‌لر" گنبدکاووس تا مهرماه امسال افتتاح و تحویل آموزش و پرورش این شهرستان می‌شود.

آموزش و پرورش شهرستان ۳۷۵ هزار نفری گنبدکاووس واقع در شرق استان گلستان افزون بر ۸۷ هزار دانش آموز از پیش دبستانی تا متوسطه دوره دوم دارد که در ۵۱۰ آموزشگاه تحصیل می‌کنند.

برچسب‌ها گنبدکاووس کرونا مدارس افتتاح طرح واکسن گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس کرونا مدارس گنبدکاووس کرونا مدارس افتتاح طرح واکسن گلستان آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۱۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از امروز در استان آغازشد.
مهدی منتجب افزود: امکان ثبت سفارش کتاب های درسی برای دانش‌آموزان میان‌پایه یعنی پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم و یازدهم و دوازدهم تا سی یکم خردادماه ادامه دارد.
وی ادامه داد: ثبت‌نام پایه‌های ورودی اول دبستان، هفتم و دهم نیز ازدهم تیرماه آغاز و تا نهم شهریور ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه امکان ثبت کتاب های درسی به صورت انفرادی امکان پذیر است، افزود: انتظار می‌رود مدیران مدارس استان در اسرع وقت به منظور ثبت‌نام دانش‌آموزان میان‌پایه به‌صورت گروهی اقدام کنند.
رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت سفارش و توزیع تمام کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره پیشخوان خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه ثبت سفارش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com است .
وی با اشاره به اینکه هم اکنون حدود چهار میلیون جلد کتاب به انبار استان اصفهان وارد شده است، گفت: این کتاب‌ها آماده تحویل به مناطق و نواحی استان است .
رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، زمان تحویل کتاب ها از ناحیه و منطقه به مدرسه را دهم شهریور و توزیع آن به دانش آموزان را از بیست وششم شهریورماه اعلام کرد.
وی ادامه داد: ثبت‌نام در سامانه یکپارچه آموزش و پرورش (سیدا) لازمه ثبت‌نام در سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای پایه های ورودی است.

دیگر خبرها

  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری