Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابوطالب جوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران تربت جام در نشست خبری تشریح برنامه‌های ستاد هفته دفاع مقدس تربت جام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز هشت سال جنگ تحمیلی گفت: ۱۶۲ برنامه با موضوعات مختلف و ۵۰ عنوان برنامه ویژه در فضای مجازی و حقیقی برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس با شعار ما مقتدریم و با محوریت شهید و شهادت و همچنین برای پاسداشت رزمندگان و ایثارگران، خاطره رشادت‌ها و دلاورمردی‌های عزیزان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس امسال در تربت جام برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

اجرای طرح نمای بین الحرمین در تربت جام

او افزود:حضور مدیران و مسئولان اجرایی الزام اخلاقی و دینی است ملت ما در دوران هشت سال دفاع مقدس به بزرگی در مقابل ظلم و ستم و تهدید و تحریم ایستادند ایران در مقابل عراق نبود بلکه در برابر تمام دنیا ایستادند و در نهایت هم پیروز شدند.

انتهای پیام//ز. ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس جنگ تحمیلی ایثارگران و جانبازان ناحیه مقاومت بسیج دفاع مقدس تربت جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۱۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، منصور یوسفی، در نشست هماهنگی کنگره ملی شهدای غریب آزاده که در ارومیه برگزار شد، گفت: زوایای پنهان هشت سال دفاع مقدس و لحظه به لحظه آن باید برای نسل جدید اعم از نوجوانان و جوانان کشورمان به صورت واضح و روشن بیان شود و روایتگری دفاع مقدس جدی‌تر دنبال شود.

وی ادامه داد: نسل جدید ایران اسلامی لازم است بدانند در پشت پرده جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس چه اتفاق‌هایی افتاده است و ایادی استکبار جهانی چه ظلم‌های بزرگی را در حق ملت بزرگ ایران اسلامی کرده‌اند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس باعث شد روحیه و تفکر جهادی بیش از گذشته به فرهنگ بی‌بدیل ایران اسلامی وارد شود و مکتب جهادی سرشار از درس و نکته شکل پیدا کند.

وی گفت: هدف اصلی از برگزاری این کنگره  شناسایی و معرفی شهدایی است که در اسارت با مظلومیت به شهادت رسیده‌اند؛ شهدا در معنویت، عرفان و معرفت به اوج رسیده بودند بنابراین لازم است آنها را خوب بشناسیم و به دیگران نیز معرفی کنیم.

دیگر خبرها

  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • ابعاد مختلف عملیات «وعده صادق» برای نسل جوان تبیین شود
  • ۴۰۰برنامه هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم
  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز