Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@08:02:07 GMT

دو انتصاب در جهاد دانشگاهی

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۱۱۷۲

دو انتصاب در جهاد دانشگاهی

رییس جهاددانشگاهی در احکام جداگانه ای، سرپرست معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع جهاد دانشگاهی و رییس جهاددانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر حمیدرضا طیبی، رییس جهاد دانشگاهی با پذیرش استعفای دکتر سید محمدجواد شوشتری، طی حکمی دکتر مهدی باصولی، معاون هماهنگی و امور مجلس این نهاد را با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست جدید معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن حکم دکتر طیبی آمده است؛ احتراماً، با عنایت به تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی در جهاددانشگاهی به موجب این حکم با حفظ سمت به‌عنوان «سرپرست معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی» منصوب می‌گردید.

انتظار دارد تمامی مساعی خویش را به‌منظور توسعه و ارتقاء بیش از پیش فعالیت‌های پشتیبانی جهاددانشگاهی و همچنین هدایت، برنامه‌ریزی و نظارت بر کلیه فعالیت‌های مالی و اداری جهاددانشگاهی به کار ببندید. امید است با اتکال به خداوند متعال و با همفکری و همکاری جهادگران عزیز در آن حوزه و امکانات و تجربیات موجود در انجام وظایف تعیین شده موفق و مؤید باشید.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی، دکتر طیبی همچنین در نامه‌ای جداگانه با پذیرش استعفای دکتر سید محمدجواد شوشتری، از تلاش‌های صادقانه او در طول مدت تصدی «معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی» تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است، دکتر شوشتری با حکم دکتر محمد باقر قالیباف، به عنوان مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی منصوب شد.

رییس جهاد دانشگاهی همچنین طی حکمی، دکتر حمید حمزه زاده را  به مدت ۲ سال به‌عنوان رییس جهاد دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی منصوب کرد. دکتر حمزه زاده پیش از این به عنوان سرپرست جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی فعالیت داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی دکتر حمیدرضا طیبی جهاد دانشگاهی رییس جهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۱۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جدید دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌راد را به سِمت ریاست کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب کرد.

کد خبر 6085644

دیگر خبرها

  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • حجت‌الاسلام طهماسبی رییس کل دادگستری استان یزد شد
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • جهادگر اردبیلی «جایزه البرز» در سال ۱۴۰۳ را کسب کرد
  • جهاد دانشگاهی و کارگروه مد و لباس تفاهمنامه امضا کردند
  • رییس جدید دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • کنترل دسترسی کارکنان به شبکه و اهمیت آن برای سازمان‌ها