Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@06:29:10 GMT

والیبال ایران سیاهپوش شد/ حسین کاظمی درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۱۳۲۱

مربی تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از یک دوره مبارزه با بیماری دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری میزان - حسین کاظمی، مربی و کارشناس با دانش والیبال ایران که چند ماهی بود در بستری بیماری به سر می‌برد پس از یک دوره مبارزه سخت با بیماری منحوس سرطان، امروز (یک‌شنبه) دار فانی را وداع گفت.

کاظمی ۴۲ ساله عضور کادر فنی فعلی تیم ملی جوانان است و در دوره گذشته رقابت‌های جهانی جوانان در بحرین به همراه تیم ملی به عنوان قهرمانی جهان دست یافته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری میزان نیز به نوبه خود از فوت این چهره دوست‌داشتنی و محبوب را به جامعه ورزش و علی‌الخصوص اهالی والیبال تسلیت عرض می‌کند.

بیشتر بخوانید: صادقیانی: مدعیان آسیا از گذشته تاکنون همین ۳-۴ تیم بوده‌اند/ برخی انتقادات کارشناسانه نیست

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون والیبال حسین کاظمی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال فدراسیون والیبال حسین کاظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۱۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون: بازیکنان جوان پشتوانه تیم ملی هستند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم آزمون پس از عملکرد درخشان تیم ملی فوتبال زیر ۱۸ سال دختران برابر ازبکستان در تورنمنت کافا گفت: در ابتدا به کادر فنی تیم ملی جوانان تبریک می‌گویم که نیمه مربی‌ها را با قدرت و با یک کامبک عالی به نفع خودشان تمام کردند.

وی در ادامه اضافه کرد: روز گذشته شاهد یک بازی عالی و تاکتیکی خوبی از بازیکنان تیم ملی جوانان برابر ازبکستان بودیم. همین بازیکنان جوان پشتوانه در سال های آینده می توانند پشتوانه تیم ملی بزرگسالان کشورمان باشند. بازیکنان این تیم دو سال در اردوها و مسابقات مختلف حضور داشتند. با پیروزی برابر حریف دیرینه خودشان که در رنکینگ هم یک پله بالاتر از ایران هست، توانستند پیروز میدان باشند و این نشان از پیشرفت نوجوانان و جوانان ما است.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در پایان اظهار داشت: من به عنوان بیننده و مربی فوتبال از این بازی بسیار لذت بردم. امیدوارم این پیروزی ها ادامه دار باشد و تیم ملی جوانان بتواند در این تورنمنت قهرمان شود.

کد خبر 6085120

دیگر خبرها

  • نادر کاشانی پیشکسوت بسکتبال درگذشت | دلیل درگذشت نادر کاشانی چه بود؟
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • نادر کاشانی پیشکسوت بسکتبال درگذشت
  • آزمون: بازیکنان جوان پشتوانه تیم ملی هستند
  • بهبودی به تیم والیبال صنعتگران پیوست
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • «کنگان» قهرمان رقابت‌های والیبال ساحلی «دیر» شد
  • پرویز داوودی؛ درگذشت یار محمودها و پایداری