Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام ستاد برگزاری بازی‌های آسیایی ۲۰۲۰ هانگ‌ژو، مبارزات کیوروگی رشته تکواندو در همان اوزان دوره گذشته مسابقات برگزار خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با اعلام رسمی کمیته برگزاری بازی‌های آسیایی 2020 هانگ‌ژو، اوزان رقابت‌های کیوروگی تکواندو همانند دوره گذشته مسابقات و بدون تغییر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس در بخش مردان اوزان 58-، 63-، 68-، 80- و 80+ کیلوگرم و در بخش بانوان نیز اوزان 49-، 53-، 57-، 67- و 67+ کیلوگرم به رقابت خواهند پرداخت. 

رقابت‌های تکواندو بازی‌های آسیایی از دوره گذشته مسابقات در جاکارتای اندونزی در پنج وزن برگزار شد و نمایندگان کشورمان موفق به کسب دو مدال طلا (میرهاشم حسینی و سعید رجبی)، یک مدال نقره (امیرمحمد بخشی) و دو مدال برنز (فرزان عاشورزاده و ناهید کیانی) شدند. 

مسابقات پومسه بازی‌های آسیایی در بخش‌های انفرادی زنان و مردان برگزار خواهد شد. 

شانس بالای عسکری برای ادامه همکاری با تیم ملی تکواندو

انتهای پیام/ 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو ایران تکواندو تکواندو ایران تکواندو بازی های آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۱۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان گفت: امسال بیش از 23 هزار نفر داوطلب در آزمون کنکور سراسری با هم به رقابت می‌کنند.

شهرام گلزاری با اشاره به اینکه داوطلبان ۶۹ درصد خانم و ۳۱ درصد آقا هستند، افزود: از این شمار ۱۶ هزار و ۶۹ تن خانم و ۷ هزار و ۲۲۹ تن آقا هستند.

گلزاری افزود: آزمون کنکور رشته‌های زبان و هنر نیز عصر روز پنجشنبه ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان گفت: همچنین کنکور رشته علوم تجربی روز جمعه هفتم اردیبهشت ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه داوطلبان کارت ورود به جلسه و مدرک شناسایی عکس دار همراه داشته باشند، افزود: داوطلبان یک ساعت پیش از شروع آزمون در محل حضور داشته باشند و از آوردن لوازم الکترونیکی، تلفن همراه، ساعت هوشمند و خوراکی خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان
  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • ۱۵ کشور آسیایی که سریعترین روند کاهش جمعیت را دارند
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در بی.‌آرتی + فیلم