Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: بازگشایی شهیدگاه در محوطه بقعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی تکمیل شود.

آیت‌الله سید حسن عاملی ۲۸ شهریورماه در دیدار با معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در اردبیل اظهار کرد: زیبایی شهرها و دلگشا بودن آنها در روحیه شهروندان بسیار تأثیرگذار است به طوری که امروز آپارتمان‌سازی کودکان و نوجوانان را در حصاری سخت قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با بازگشایی شهیدگاه ما امروز شاهد خیل جمعیت برای گذراندن اوقات فراغت و بازی کودکان در این مجموعه هستیم که به گستردگی فضای دل باز با حضور اهالی در مناسبت‌های ملی و مذهبی منجر شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: با کار خوبی که شهرداری در سال‌های اخیر در این مجموعه انجام داده و سنگ‌فرش کردن آن به همت شهرداری سابق اردبیل، شرایط مساعدی را به وجود آورده تا آیین‌های تاسوعا، عاشورا و نمازهای عید قربان و فطر و سایر تجمعات در این محوطه انجام شده و ما زیبایی‌های بقعه شیخ صفی‌الدین را در قاب تصویر به رخ جهانیان بکشانیم.

عاملی افزود: این بازگشایی در حقیقت هویتی تاریخی از اردبیل و شیخ صفی‌الدین اردبیلی را به نمایش گذاشته که در سفر اخیر به ترکیه، علویان این کشور از این امر استقبال کرده و حتی به حضور مکرر در این منطقه اصرار داشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: امیدواریم در این بازگشایی سایر فضاهای مورد نیاز نیز تملک شده و با تلاش مدیرکل راه و شهرسازی و مجموعه خدوم در بازآفرینی شهری بتوان به اهداف مورد نظر در این حوزه دست پیدا کرد.

امام جمعه اردبیل با قدردانی از تلاش مؤثر مدیرکل راه و شهرسازی استان در اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی به ویژه طرح تملک و بازگشایی شهیدگاه اضافه کرد: انتظار می‌رود شرکت بازآفرینی شهری به شکل صد درصد فضاهای باقیمانده را تملک و این امر را به شکل جامع و کامل به سرانجام برساند.

در این دیدار مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز بیان کرد: معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری جز مدیران صادق‌الوعده در یک سال اخیر بودند که صد درصد وعده‌های داده شده را با تأمین اعتبار مورد نیاز عملیاتی کردند.

محبوب حیدری ادامه داد: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده در کنار بازگشایی محوطه شهیدگاه سعی کردیم تا در سکونتگاه‌های غیررسمی و بافت فرسوده شهر طرح‌های مصوب را اجرایی کنیم که علاوه بر اردبیل، در پارس‌آباد و مشگین‌شهر نیز طرح‌های مصوب متعددی اجرایی و عملیاتی شده است.

وی تصریح کرد: با وعده معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری علاوه بر تکمیل این پروژه‌ها، قرار شد برای آسفالت و بهسازی معابر تأمین قیر مورد نیاز نیز به انجام برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی وزارت راه و شهرسازي استانی اجتماعی شرکت بازآفرینی شهری شیخ صفی الدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۱۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل، گفت: سال گذشته در اردبیل برای ۱۴ هزار زوج متقاضی تسهیلات ازدواج وام پرداخت شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، یاسیر عبداللهی صبح امروز در نشست بررسی روند پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری که با حضور مدیران بانک‌ها برگزار شد، اظهار داشت: نزدیک به 3 هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل در سال گذشته پرداخت شده است.

وی از پرداخت 2 هزار و 850 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج برای 14 هزار متقاضی در اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: 644 میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری برای 11 هزار و 300 متقاضی در استان پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل عملکرد هر کدام از بانک‌ها در زمینه وضعیت پرداخت تسهیلات را یادآور شد و بیان کرد: سرعت‌بخشی به پرداخت‌ها و کاهش صف‌های انتظار ضروری است.

عبداللهی با اشاره به وجود برخی روش‌های الکترونیکی در تعدادی از بانک‌ها تصریح کرد: معرفی و اطلاع‌رسانی این شیوه‌های مجازی به متقاضیان تسهیلات در تسریع پرداخت‌ها و کاهش صف‌های انتظار اهمیت دارد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل نیز در این نشست با اشاره به هدف‌گذاری پرداخت تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن در تبصره 13 قانون بودجه خواستار پیگیری بانک‌ها برای پرداخت این تسهیلات به واجدان شرایط و کاهش صف‌های انتظار شد.

افسانه جهانی ادامه داد: میزان تسهیلات برای فرزند اول 40 میلیون تومان، دوم 80 میلیون تومان، سوم 120 میلیون تومان، چهارم 150 میلیون تومان و پنجم 200 میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد
  • تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور
  • نشست تخصصی تاریخ معماری و هویت فرهنگی استان اردبیل
  • موزه‌ها روایتگر هویتی ملت‌ها هستند
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
  • موزه چینی خانه شیخ صفی مهمترین مکان برای معرفی هویت ملی
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • نمایشگاه آئین محوطه‌های باستانی اردبیل دایر شد
  • جهادگر اردبیلی عنوان برگزیده آیین جایزه نوبل ایرانی را کسب کرد