Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@16:08:17 GMT

کشف۴۲ هزار عدد ماسک قاچاق در البرز

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۲۱۰۵

کشف۴۲ هزار عدد ماسک قاچاق در البرز

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز از کشف ۴۲ هزار عدد ماسک قاچاق در آزادراه کرج - قزوین خبر داد.

سرهنگ محمد معظمی گودرزی اظهار داشت:  مأموران پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ حین گشت زنی در آزادراه کرج - قزوین  به یک دستگاه سواری پیکان مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو ماموران متوجه شدند که خودرو حامل تعداد زیادی ماسک خارجی قاچاق است که با هماهنگی مقام قضائی خودرو را توقیف و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معظمی گودرزی خاطرنشان کرد که در بازرسی از خودرو  ۴۲ هزار عدد ماسک قاچاق کشف شد که بر اساس برآورد کارشناسان ارزش ماسک های مکشوفه ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
وی گفت: یک نفر  در این زمینه دستگیر و  پرونده تشکیل و به همراه متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

هفته گذشته نیز بیش از ۲۰۰ هزار عدد ماسک غیربهداشتی درشهرستان ساوجبلاغ استان البرز کشف شد .ایرنا 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: هزار عدد ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۲۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز مشخص شد فردی با حک ارکان خودرو با تجهیزات خاص بر روی خودروهای قاچاق اقدام به سند نمره کردن خودروها می‌کند.

وی افزود: مأموران مخفیگاه متهم را در منطقه مهرشهر کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند و دو دستگاه خودروی خارجی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال از گاراژ متهم کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز عنوان کرد: همچنین تعدادی تجهیزات مخصوص حک ارکان و ارقام بر روی شاسی و موتور خودروها نیز در مخفیگاه نامبرده کشف شد.

سردار هداوند از تشکیل پرونده در این خصوص و معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و گفت: شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در حوزه قاچاق کالا را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۰۰ به ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی فراجا اطلاع دهند.

کد خبر 6081208

دیگر خبرها

  • توقیف ۱۶ تن آرد قاچاق در کرمانشاه
  • کشف خشکبار قاچاق ۷۰ میلیاردی در بهارستان
  • کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در گرگان
  • کشف بیش از ۸ کیلو ترافل قاچاق در مینودشت
  • کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز
  • کشف ۵ تن خشکبار قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • کشف ۴ تن و ۹۵۰ کیلوگرم قاچاق بادام در شهر ری
  • کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در نایین