Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد علی گودرزی پیش از ظهر امروز در بازدید از مرز بین المللی شلمچه اظهار کرد: دولت عراق کماکان بر تصمیم خود برای نپذیرفتن زائران از مرزهای زمینی مصمم است.

وی افزود: ما به تصمیم کشور همسایه و برادر خود عراق احترام می‌گذاریم و تابع توافقات مرزی و بین المللی هستیم.

فرمانده کل مرزبانی کشور، ضمن هشدار به افرادی که قصد عبور غیر قانونی از مرزها را دارند، گفت: دولت عراق برای کسانی که به صورت غیر قانونی وارد کشورشان شوند؛ مجازات سنگینی را در نظر گرفته و حبس‌های بلند مدتی را برای متخلفان از قانون اعمال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار گودرزی در خصوص اینکه آیا زائرانی که از مسیر هوایی به زیارت رفته‌اند امکان بازگشت زمینی از مرزها را دارند، بیان کرد: تاکنون در این باره هیچ هماهنگی با ما نشده و اجازه ورود نخواهیم داد تا زمانی که مسئولان کشور در این خصوص با فرمانده کل ناجا سردار اشتری هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

کد خبر 5308377

منبع: مهر

کلیدواژه: مرزبانی خوزستان اربعین حسینی مرز شلمچه ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر هفته دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه کرمانشاه اردبیل واکسیناسیون کرونا اربعین حسینی گرگان اربعین 1400 مجلس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۲۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عراق : عملیات ایران حق قانونی این کشور بود

 رئیس موقت پارلمان عراق امروز (یکشنبه) پاسخ موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی کشورمان در دمشق، را حق قانونی ایران توصیف کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از بغداد الیوم، «محسن المندلاوی» رئیس موقت پارلمان عراق در این باره اظهار داشت: پاسخ ایران به هدف قرار گرفته شدن کنسولگری این کشور در دمشق، یک حق طبیعی است که توسط قوانین و مقررات بین‌المللی تضمین شده است.

وی گفت که رژیم صهیونیستی در زیر پا گذاشتن کنوانسیون‌ها و قوانین از حد خود فراتر رفت و با تجاوز آشکار به حاکمیت تعدادی از کشورهای منطقه، تا حد حمله به نمایندگی‌های دیپلماتیک پیش رفت. به همین دلیل باید مهار شود و اجازه قدم گذاشتن آن فراتر از این حد را نداد.

المندلاوی افزود: عملیات ایران در عمق اراضی اشغالی فلسطین را که در پاسخ به هدف قرار دادن کنسولگری آن در دمشق توسط رژیم صهیونیستی انجام شد، تبریک می‌گوییم و تمجید می‌کنیم. در این شرایط تاکید می‌کنیم که ملت‌های عربی و اسلامی حق دفاع از خود و منافع خود در برابر حملات نیروهای اشغالگر را دارند و ما از آنها می‌خواهیم که به حمایت خود از مقاومت و مردم فلسطین ادامه دهند.

این اظهارات پس از آن بیان شد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • حضور ۱۱ تیپ ارتش در مرزها
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: در آمادگی کامل قرار داریم/ در انواع موشک‌ها و رادارها و تسلیحاتی که بر بالگردها نصب است از هوش مصنوعی بهره می‌گیریم/ رژیم صهیونیستی ترتیبات دفاعی اش سست تر از خانه عنکبوت است
  • پای هوش مصنوعی به تسلیحات نطامی ایرانی رسید | نیروهای مسلح ایران با تابو شکنی قاعده جدیدی در منطقه رقم زدند
  • سرتیپ حیدری: در صورت تعدی اسرائیل ایران پاسخ سخت تری خواهد داد
  • در صورت تعدی اسرائیل ایران پاسخ سخت‌تری خواهد داد
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق 
  • اجازه نمی‌دهیم رژیم صهیونیستی با ماجراجویی آرامش منطقه را بر هم بزند
  • مشکلات و مسائل مرزهای کردستان در اولویت است
  • عراق : عملیات ایران حق قانونی این کشور بود