Web Analytics Made Easy - Statcounter

فروغ فاریابی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برخلاف شایعات فضای مجازی تاکنون هیچ دستورالعمل و ابلاغیه ای برای بازگشایی پایانه های زمینی کشورمان با کشور ترکیه شامل سه پایانه مرزی بازرگان، رازی و سرو برای تردد مسافران ارسال نشده است.

وی اضافه کرد: با شیوع بیماری کووید ۱۹ و در جهت کنترل این بیماری و نیز رعایت دستورالعمل های بهداشتی پایانه های مرزی ۲ کشور ایران و ترکیه برای تردد مسافران بسته شده و تردد هم اکنون صرفا جهت ترانزیت کالا و تردد اشخاص مقیم و دارای اقامت هر ۲ کشور امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از هموطنان و مسافران درخواست کرد که اخبار بازگشایی پایانه های مرزی با کشور ترکیه را از منابع رسمی و موثق پیگیری و از مراجعه و ازدحام در پایانه های مرزی خودداری کنند.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی تنها استان مرزی ایران با ترکیه است و سه پایانه سرو، رازی و بازرگان در این استان برای تردد با کشور ترکیه وجود دارد.

ایران ۵۵۰ کیلومتر مرز با ترکیه دارد.

مرزهای بین ۲ کشور از اوایل شیوع کرونا در اسفند سال ۱۳۹۸ بسته بوده و این روند پابرجاست.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه مرز بازرگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه مرز بازرگان آذربایجان غربی ارومیه مرز بازرگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ترکیه پایانه های مرزی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۲۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی سامانه ۱۴۱ آذربایجان غربی به بیش از ۳۶هزار تماس تلفنی مردمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: در سال گذشته بیش از ۷۴هزار  تماس با سامانه ۱۴۱استان برقرار شد که بیش از ۵۰درصد این تماس ها در موضوعات تحت اختیار این اداره کل بوده و پاسخ داده شد.

منصور نصرتی  با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳۵۹۱مورد تماسِ گزارش تخلف در سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای آذربایجان غربی ثبت شد، تصریح کرد: از این تعداد بیشترین میزان تماس به ترتیب مربوط به تخلفات ناوگان باری با ۱۷۸۳مورد، مشکلات راه ها ۱۴۰۳مورد، ناوگان مسافری ۲۷۰مورد، ترانزیت باری ۵۱مورد، ایمنی و حریم جاده ها۴۹مورد، عوارضی ها و امداد خودرو و مراکز رفاهی ۲۶مورد، پایانه های مرزی۶ مورد و پایانه مسافری نیز ۳مورد بود که همگی در کمیسیون های مربوطه رسیدگی شده است.

  این مقام مسئول  ادامه داد: کاربران جاده‌ای می‌توانند پس از برقراری ارتباط با سامانه ۱۴۱ از وضعیت ترافیکی راه‌ها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها و محدودیت‌های اعمال شده مطلع شوند و همچنین  شکایات خود در حوزه  مختلف ثبت کنند.

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • تردد نزدیک به ۱۰۵هزار ناوگان ترانزیتی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی 
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار 
  • تردد نزدیک به ۱۰۵هزار ناوگان ترانزیتی از پایانه های مرزی آذربایجان غربی
  • تردد ۱۰۴ هزار دستگاه ناوگان ترانزیتی از پایانه های مرزی آذربایجان غربی
  • پاسخگویی سامانه ۱۴۱ آذربایجان غربی به بیش از ۳۶هزار تماس تلفنی مردمی
  • افزایش تردد مسافر از پایانه مرزی نوردوز
  • رشد ۴۱ درصدی جابجایی مسافر از پایانه‌های مرزی خوزستان
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌غربی شناسایی شود
  • ۶۴ تن داروی دام از پایانه مرزی دوغارون تایباد به افغانستان صادر شد