Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا با حضور بر سر مزار شهید علیرضا باغبان زاده شهید مدافع امنیت در امامزاده علی شلگهی گفت: هر از گاهی خبر شهادت ماموران انتظامی هنگام خدمت و ماموریت در درگیری با هنجارشکنان و مجرمان به گوش می‌رسد که انتظار می‌رود دستگاه قضایی به سرعت حکم لازم را برای مجازات هنجارشکنان صادر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به شهادت سروان سجاد دالمن از نیرو‌های جمعی کلانتری صفی آباد در درگیری با سارقان افزود: نیروی انتظامی در کمترین زمان ممکن عامل شهادت این مامور را دستگیر کرد بنابراین انتظار می‌رود حکم قصاص این مجرم در اسرع وقت و در محل حادثه اجرا شود تا درس عبرتی برای سایر مجرمان و هنجارشکنان باشد.

سردار رضایی با بیان اینکه اگرچه نیروی انتظامی با شهید دادن، تقویت می‌شود، ولی ما به راحتی از این حادثه عبور نخواهیم کرد و خواهان تسریع در اجرای حکم عامل شهادت شهید دالمن هستیم، اظهار داشت: نشست‌هایی با حضور مسئولان شمال خوزستان شامل دزفول، شوش، شوشتر و اندیمشک به منظور ارتقای آرامش و امنیت جامعه برگزار خواهیم کرد و در آن موضوع حکم عامل شهادت شهید دالمن را پیگیری می‌کنیم.

جانشین فرمانده ناجا تصریح کرد: آزار و اذیت مردم بر سر جاده‌ها و انجام حرکات نامربوط برای ایجاد رعب و وحشت در جامعه خط قرمز نیروی انتظامی است و  این افراد تا دیر نشده سر زندگی ساده خود برگردند وگرنه با برخورد جدی نیروی انتظامی مواجه خواهند شد.

این مقام مسئول با اشاره به این نکته که تسریع در صدور حکم هنجارشکنان براساس قوانین اسلام مطالبه نیروی انتظامی، مردم و خانواده شهدا است، بیان داشت: داشتن سلاح غیرمجاز جرم است و گاه سوء استفاده‌هایی از این سلاح‌ها می‌شود که برای نیروی انتظامی غیرقابل تحمل است لذا انتظار می‌رود دارندگان این نوع سلاح‌ها در اسرع وقت سلاح خود را تحویل دهند و این سلاح‌ها همچنین در مراسم شادی و عزا مورد استفاده قرار می‌گیرند که نیروی انتظامی با دارندگان آن‌ها برخورد جدی می‌کند.

سردار رضایی گفت: نیروی انتظامی در تامین امنیت کشور نقش برجسته‌ای دارد و همراهی مردم با نیروی انتظامی برای ارتقای سطح امنیت ضروری است.

سردار رضایی در سفر به شهرستان دزفول با حضور بر سر مزار شهیدان حاجی مراد نادری و علیرضا باغبان‌زاده از شهیدان ناجا با قرائت فاتحه و اهدای شاخه گل یاد و خاطره آن‌ها را گرامی داشت.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی شهدای امنیت نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۲۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان در اجتماع مردم قم در حمایت از اجرای طرح حجاب و عفاف که در خرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد بیان کرد: نیروی انتظامی تمام تلاش خود را در راستای مقابله با ناهنجاری ها در عرصه های مختلف از جمله برخورد قاطع با اشرار به کار می بندد و یکی از تهمت هایی که به نیروی انتظامی می‌زنند آن است که پلیس فقط به امر حجاب و عفاف توجه دارد که اینگونه نیست.

فرمانده فراجا بیان کرد: رییس قوه قضاییه مردانه از اجرای طرح نور حمایت کرده و رییس جمهور نیز در شرایطی که معمولا روسای جمهور به دلیل کسب رای در انتخابات به این عرصه ها ورود نمی کنند، در میدان حضور دارد و وزیر کشور و صداوسیما هم به صحنه آمدند.

سردار رادان با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند تا بی حجابی در جامعه گسترده شود افزود: ۳۲ دستگاه متولی موضوع حجاب و عفاف هستند که متاسفانه برخی از آنان به ماموریت های خود عمل نمی کنند و حتی در این زمینه مطالبه گر هم شده اند که مردم باید از این نهادها بخواهند به ماموریت های خود در حوزه حجاب و عفاف عمل کنند.

فرمانده نیروی انتظامی کل کشور با بیان اینکه حجاب هرگز موضوع امنیتی و انتظامی نیست تاکید کرد: حجاب و عفاف موضوعاتی کاملا فرهنگی و اجتماعی است و ما به صراحت اعلام می‌کنیم در این عرصه نگاه امنیتی نداریم.

وی ادامه داد: در تمامی موضوعات بایدها و نبایدهایی وجود دارد و می بایست این پرسش را مطرح کرد که اگر عده ای در عرصه حجاب و عفاف بایدها و نبایدها را ندیده گرفتند تکلیف چیست.

سردار رادان بیان کرد: ما از دختران این کشور حفظ و صیانت می کنیم که قرار است در آینده مادران این سرزمین شوند و رزمنده پروران آینده این کشور برای ایستادگی در برابر استکبار جهانی باشند.

وی گفت: این ماجرا برای امروز نیست بلکه از زمان صدر اسلام شروع شد و در در دوران سیدالشهدا علیه السلام به درازا کشیده است و دشمن تلاش کرد تا حجاب را از خاندان اهل بیت علیهم السلام که بعد از واقعه عاشورا به سمت شام در حرکت بودند بردارد و این ماجرا تا به امروز ادامه دارد و مردم باید تکلیف خود را بشناسند.

این خبر تکمیل می شود...

کد خبر 6088701

دیگر خبرها

  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی