Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@20:00:24 GMT

هر کودک ۸ تا ۲۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شد!

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۲۶۶۲

هر کودک ۸ تا ۲۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شد!

به گزارش تابناک«بعد از ظهر نهم شهریور، دختربچه سه ساله‌ای به همراه مادرش وارد حیاط منزلشان در کوی نجف شد اما دخترک درون منزل نرفت و روی پله‌های داخل حیاط نشست! در همین هنگام ناگهان مرد معتادی که آنها را تعقیب می‌کرد بلافاصله دستمالی را از پشت سر روی دهان دخترک گذاشت و او را ربود ولی با فریادهای دلخراش مادر «عاطفه» که از پنجره آشپزخانه شاهد این صحنه وحشتناک بود، رهگذران و اهالی محل به تعقیب مرد ۴۳ ساله پرداختند و او را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 اعمال ماه صفر توافق هسته ای موقت حسن میرکاظمی سازمان همکاری شانگهای باند بچه فروش فروش بچه خراسان اداره جنایی پلیس آگاهی اربعین 1400 اعمال ماه صفر توافق هسته ای موقت حسن میرکاظمی سازمان همکاری شانگهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۲۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانی ها، رتبه 2 خرید خانه در ترکیه

ایرانی ها در رتبه دوم خرید خانه در ترکیه از سوی شهروندان خارجی هستند. روس ها در مقام اول هستند.

به گزارش عصرایران به نقل از آناتولی، فروش خانه به اتباع خارجی در ترکیه در ماه مارس سال جاری (اسفند/ فروردین) به نسبت دوره مشابه سال گذشته کاهش یافت، اما شهروندان روسیه و ایران همچنان در صدر خریداران هستند.

فروش خانه به اتباع خارجی در ماه مارس 2024 با 47.9 درصد کاهش در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به 1778 باب رسید.

براساس داده‌های سازمان آمار ترکیه (TÜİK)، سهم فروش مسکن به اتباع خارجی در کل میزان فروخته شده در ماه مارس 1.7 درصد ثبت شد.

بیشترین تعداد خانه‌های فروخته شده به اتباع خارجی با 618 باب در استانبول ثبت شد. آنتالیا با 618 باب خانه رتبه دوم را به خود اختصاص داد. مرسین نیز با 151 باب خانه در رده سوم قرار گرفت.

میزان فروش مسکن به اتباع خارجی در ترکیه طی ژانویه - مارس با 48 درصد نزول در مقایسه با دوره مشابه سال قبل به 5685 باب رسید.

طی ماه مارس به‌ ترتیب اتباع روسیه، ایران، عراق و اوکراین بیشترین خرید مسکن را از ترکیه انجام دادند.

روس‌ها 411 باب خانه، ایرانی‌ها 182 باب خانه، اوکراینی‌ها 129 باب خانه و عراقی‌ها نیز 82 باب خانه خریدند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سفیر ایران: هیچ ایرانی در کودتای ترکیه آسیب ندیده است/ مردم زمینی به ترکیه سفر نکنند افزایش فروش ملک به اتباع خارجی در ترکیه ایرانی ها 3 برابر سال قبل در ترکیه خانه خریدند

دیگر خبرها

  • غرق شدن یک کودک ۱۰ ساله بر اثر آبگرفتگی بارندگی در داراب استان فارس
  • دور زدن تحریم با زدن رکورد ۶ ساله فروش نفت
  • ایرانی‌ها رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی‌ها، رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی ها، رتبه 2 خرید خانه در ترکیه
  • ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان غزه
  • بالگرد اورژانس قم به کمک کودک پنج ساله رفت
  • فوتی‌ های بارندگی در هرمزگان به ۳ نفر رسید
  • یک متر خانه در این منطقه ۲ میلیارد است!
  • آمریکا: شهادت کودک ۶ ساله فلسطینی در غزه توسط اسرائیل را بررسی می‌کنیم