Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: در خصوص معضل آبرسانی به روستاهای فاقد شبکه آب در منطقه بلوچستان، تکمیل شبکه پایین دست سدهای استان اولویتی جدی است. - اخبار استانها -

معین‌الدین سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در چابهار اظهار داشت: در خصوص معضل آبرسانی به روستاهای فاقد شبکه آب در منطقه بلوچستان شامل شهرستان‌های واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان، تکمیل شبکه پایین دست سدهای استان اولویتی جدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث آبرسانی به روستاهای جنوب استان تکمیل مجتمع آبرسانی پایین دست سد "پیشین" باید در اولویت دولت قرار گیرد که در صورت اجرای آن معضل آبرسانی به بیش از 200 روستای منطقه حل می‌شود.

افزایش 15 درصدی واردات کالای اساسی از بندر چابهارنماینده مردم چابهار در مجلس: برطرف کردن معضل فاقدین شناسنامه در اولویت استاندار جدید باشد600 میلیارد تومان برای ساخت سیلوی غلات در بندر چابهار سرمایه‌گذاری می‌شود

وی خاطرنشان کرد: مردم روستاهای فاقد شبکه آبرسانی حوزه انتخابیه بنده در جنوب استان با وجود همه تلاش‌های صورت گرفته در راستای آبرسانی سیار یا به عبارتی سقایی به آنها، باز هم با کمبود آب برای رفع نیازهای خود مواجه هستند و در پی آن ما شاهدیم با توجه به مراجعه به هوتک‌ها و سایر منابع آبی موجود بعضاً با حمله گاندو مواجه شده و به ویژه کودکان در این زمینه بسیار آسیب‌پذیر هستند.

انتهای پیام/392/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محرومیت زدایی مناطق محروم سیستان و بلوچستان محرومیت زدایی مناطق محروم سیستان و بلوچستان پایین دست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۲۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد

داوود مخلصی مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفای استان یزد  گفت: با توجه به فراخوان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مبنی بر اعزام اکیپ‌های عملیاتی و تجهیزات آبرسانی به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان، شرکت آب و فاضلاب یزد نسبت به اعزام اکیپ آبرسانی سیار به شهرستان کنارک اقدام کرد تا بخشی از مشکلات آبرسانی به روستا‌های این شهرستان مرتفع شود.

او با بیان اینکه این شرکت همواره آماده خدمات رسانی به مردم است، افزود: در سال گذشته نیز اعزام اکیپ آبرسانی سیار به روستا‌های شهرستان زهک در سیستان و بلوچستان به منظور جبران کمبود آب شرب انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان
  • مدیریت آبرسانی به زمین های کشاورزی پایین دست سد زیردان چابهار سرعت می‌گیرد
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت
  • بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • کمک تهران به بلوچستان | چگونه آتش نشانان تهرانی به سیل زدگان چابهار کمک می‌کنند؟
  • اعلام جرم علیه مدیرعامل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان